Hoeveel aangekomen?

Hoi hoi,

Ben ongeveer 10 kg in totaal nu aangekomen.
En dat zittem alleen in mn buik, mijn gezicht is juist smaller geworden.
Ach, kan er niet mee zitten. Wel met de sporen op mn buik, ach een beetje maar. Alles voor twee lieve kindertjes hihihih

29w3d

Liefs Bertine

hoi

Ik ben nu 32,2 wk zwanger en ben tot nu toe 15,5 kilo aangekomen helaas.nou is het gelukkig wel een paar weken rustig gegaan dus hoop dat het nu zo nog even blijft.gr wendy

Ik ben bij de verloskundige nou 6 kilo aangekomen
en thuis al 10 kilo (maar voor de zwageerschap) en verloskundige vanaf week 10

Ik ben nu 31.2 week zwanger

ben nu 31 weken en ben 10 kilo aangekomen. zit op mijn buik maar ook benen en billen, gelukkig ging het de vorige keer ook best snel weer weg, was toen ook iets van 14 kilo aangekomen zal daar nu ook wel op uitkomen.
lia

Hoi,

Ik blijf al 3 weken "hangen" op 11 kilo. Er komt gewoon niets meer bij. De baby groeit wel goed hoor.
Maar ik merk wel dat ik niet zoveel eten meer "kwijt" kan, ivm ruimtegebrek rond de maag. Misschien dat ik op het eind van de zwangerschap nog vocht ga vast   houden, maar dat zien we dan wel weer.

Groetjes Gea 32 weken en 2 dagen zwanger.

hoi meiden

ik ben nu 29 weken zwanger en nog steeds 4 kilo lichter dan voor de zwangerschap.
maar ik ben al wel vanaf de 17 de week zo misselijk dat ik soms wel 3 x per dag moet overgeven.
ik heb daar nu medicijnen voor en het is al weer een stuk minder.
vandaag moet ik weer naar de verloskundige en dan ben ik benieuwd of ik toch wat aangekomen ben.
  liefs sandra

Terug
Bovenaan