Hoeveel aangekomen?

Hoi Dames,

Even een vraagje. Hoeveel zijn jullie nu aangekomen?

Ik weet dat ongeveer 12/15 kilo aan het eind vd zwangerschap normaal is, maar hoor zoveel wisselende verhalen.

Ikzelf (21 weken zwanger) nu al 8 kilo erbij!! (68 kilo). Vind dat toch best veel al. Mijn buik is ook echt groot nu.
En heb de hele dag honger...Komt dat door het stoppen met roken? Als ex-dunne den vind ik dit toch apart haha.

En een 'kennis' is 6 weken verder en pas 4 kilo aangekomen!

met mijn zoontjes zwangerschap was ik in totaal 18 kg aangekomen( en dat terwijl ik net voor de zwangerschap er 20 af had gewerkt;)
moet zeggen die waren er na de bavlling ook weer snel af.
nu inmiddels 20 weken zwanger en 6 kg aangekomen.

een vriendin van mij is nu 28 weken en nog maar 3 kg aangekomen, denk niet dat je er iets op vast kunt zetten wat normaal is.
voor een goed doel zeg ik dan maar;)

Ik was 68 kilo toen ik zwanger werd.
Nu 21 weken later 79 !! Dus 11 kilo er bij!
Ach ..gemiddelde van al mijn zwangerschappen is toch wel zo een 20 kilo hoor!!

Ben voor hwet eerst zwanger en heb juist het twegen over gestelde. 18 weken onderweg en nu eindelijk een beetje op me oude gwicht 65,4 in de eerste maanden 3 kilo af gevallen. Maakte me er wel zorgen om maar mijn vk vond het niet verontrustend

Hier totaal nu 4kg aangekomen met 20 weken zwangerschap. Moet zeggen dat het nu pas echt begint volgens mij. Geleidelijk aan kwam ik wat aan, maar sinds een week of 3 is er 2kg bijgekomen waarvan de laatste kilo in 1 week tijd. Ben benieuwd hoe dat verder gaat! Maar voel me er tot nu toe goed bij :)

Oke, dus het verschilt idd per persoon.
Ik ben benieuwd over 6 weken, hoever ik dan ben.

En hoe zit het met eten dames?

Hebben jullie nog steeds meer lekkere trek?
Ik op het begin juist niet, maar sinds 3 weken wel! Ook gezonde dingen gelukkig, maar chocola vind ik heel lekker haha.

Wat het eten betreft is het niet normaal meer wat ik weg eet! Ze zeggen wel dat je niet voor 2 moet eten omdat het een fabeltje is, maar ik doe het toch echt. Zo maakte m'n moeder eergisteren roti, heb er 3 op!! Achter elkaar. En later op de avond gewoon weer honger... Dan gaat er altijd nog een stukje fruit achteraan en een bakje vla (vanillevla zou goed zijn tegen maagzuur namelijk). M'n smaak is in ieder geval wel weer heel erg aan het veranderen. De sterke voorkeur die ik in het begin had heb ik nog steeds, alleen moet ik nu heel zoet of heel gekruid eten van mezelf anders eet ik niet. Sommige dingen smaken me ook ineens niet meer. Zo was ik helemaal weg van Milk & Fruit mango en aardbei/kers maar dat gaat er niet meer in. Net als Appelsientje Mild mandarijn. Begin deze week stond ik snijbonen te koken, wat vond ik dat stinken zeg... en het smaakte net zo vies als ik het al vond stinken, terwijl het altijd 1 van m'n lievelingsgroenten was. Gelukkig word ik niet snel vet (nog steeds niet) want anders was ik volgens mij nu al dichtgegroeid...

Terug
Bovenaan