Hoeveel aangekomen?

Haha Jess, zoo herkenbaar! Bloemkool en witlof lust ik opeens niet meer! En heb constant trek in aardbeien. Ook het avondeten schep ik meer op en daarna inderdaad nog vla of fruit of koek.
Ik denk ook de hele dag aan eten hahaha.

Dat wordt wat tijdens de paasdagen haha.
Iedereen een fijn weekend!

Jaaaa aardbeien!!! En meloen! Je snapt dus wel waar m'n wekelijkse swirl uit bestaat: aardbeien, meloen en veeeel chocola!

Maar inderdaad heel herkenbaar dus. Bloemkool is hier trouwens wel favoriet. Witlof gaat er hier ook niet meer in, m'n vriend lust het sowieso al niet en ikzelf nu dus ook niet meer. Met de paasdagen mogen we Chinees komen eten bij m'n ouders, dat wordt wat met hete kip... krijg er nu al trek in haha! En inderdaad iedereen fijn weekend, en natuurlijk fijne paasdagen!

Hahaha...ik k an alleen maar denken aan snoep, chips , chocolade , koekjes...dus nu begrijp ik ook wel dat ik als meeste ben aan gekomen hahaha..
En ik eet dus ook echt voor 3 hoor!!

Ik lust ook echt alles nog , geen rare dingen..nooit gehad eigenlijk ook!

ik ben nu 5,5 kilo aangekomen met 19w zwangerschap..
ik ben tegenwoordig dol op aardbeien en meloen enzv maar ook ijsjes kan ik echt niet meer vanaf blijven!!
ben verder niet echt verandert met eten, lust nog altijd het zelfde als voorheen..

Ik ben met 21 weken 2 kilo aangekomen. Ben in de eerste maanden 2 kilo afgevallen maar nu gaat het hard, mijn buik groeit echt snel nu! Ik eet nog steeds niet alles, vooral vet varkensvlees of ontzettende baklucht maakt me nog misselijk. En 's ochtends begin ik nooit met brood maar eerst een cracker ofzo en dan een paar uur later pas een boterham. Fijne paasdagen allemaal!

ik ben met 19 weken nu twee kilo aangekomen.
Ook ik was in het begin afgevallen.

Dat vond mij vk ook niet erg verontrustend, het kwam vaker voor.

Ben blij dat ik nu wel wat aangekomen ben.
Krijg nu ook meer trek in de zoetere dingen zoals spekjes maar ook een appel gaat er goed in en heb ook van de week aardbeien op.
IK heb wel van die momenten dat ik echt ergens trek in heb, bv van de week had ik opeens trek in pizza, hebben we s'avonds ook gegeten, of pannenkoeken.

ik ben nu 2,5 kilo aangekomen, was niets afgevallen maar teer op wat reserves denk ik... en ik zie daarin groot verschil met de zwangerschap met mijn zoontje, vooral in de breedte hahaha en nu alleen naar voren en klein.... komt vanzelf

wat normaal is, ze zeggen tussen de 12 en 16 kilo, maar heeft toch ook met je bouw, familie, eetlust en misselijkheid te maken....

ik eet vooral een apeltje ipv chips maar ook echt wel chips, chocolade en kaassoufles hahaha

Terug
Bovenaan