hoeveel aangekomen

hahaha leuk te horen, ik heb inmiddels flinke toeter! Is zo anders dan bij mijn vorige zwangerschap toen zat er al ruim 10 kilo bij! Deze keer zit gewicht echt in mijn buik, kan nog mijn gewone broeken aan (over benen en billen dan...dicht gaat 'ie niet meer! :))

Moet zeggen dat ik me deze keer wel fitter voel en niet zo heftig log!
 
26 weken en 1 dag en 3,5 kilo erbij eerste maanden waren voor mij ook afzien dus ben vast afgevallen nu gaat het wel in 1 keer een stuk harder dus ben benieuwd hoe hard het de komende weken gaat.
 
Je eigen broeken nog over je heupen krijgen? Daar ben ik stiekum wel een beetje jaloers op!
Ik kan al sinds 10 weken mijn gewone broeken niet meer aan en mijn eerste zwangerschapsbroek ligt zelfs al een maandje niets te doen in mijn kast (maat 38). Zit inmiddels op maat 42-44 en mijn buik die gaat ook lekker haha.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik met een vrij laag gewicht mijn zwangerschap in ging (57 kg en ik ben 1.74). Zit inmiddels op 69 kg ;-)

Liefs
 
Teveel aangekomen, groei altijd heel veel, heeft ws ook te maken met een schildklier die niet meer functioneert. Moet het met medicatie doen en dan loop je een beetje achter de feiten aan. Ben nu iets van 15 kilo gegroeid, 25 w.
 
Ik ben ook best flink aangekomen...ben 27 weken en ong 11 kilo aangekomen!! Bij mn eerste kwam ik totaal 15 kilo aan..gelukkig zit het alleen maar in mn buik en heupen...heb iig wel erg goeie voornemens..SPORTEN!!
 
Terug
Bovenaan