hoeveel aangekomen??

Hoi meiden,

Ik vroeg me af hoeveel kilo jullie al zijn aangekomen.
Ik ben best bang om dikker te worden, ben namelijk de afgelopen 2/ 3 jaar 62 kilo afgevallen.
Ik ben nu 17 weken en 4 dagen en ben 2,5 kilo aangekomen de ene keer als ik op de weegschaal sta ben ik 1,5 kilo aangekoemn de andere keer 2. het ligt er net aan hoe mijn stoelgang is en wanneer ik weer eens een keertje naar de wc kon.
nu dus bij 17.4 weken 2,5 kilo. Is dat een beetje netjes?

Lijkt me zeker netjes.

Ik ben 18+1 weken en ben al 5/6 kilo aangekomen. Verloskundige was verbaasd want je kunt het nauwelijks zien. Het zal wel komen doordat ik niet misselijk ben geweest de eerste drie maanden en gewoon alles kon eten!

Jeetje meid, wat ben jij veel afgevallen zeg! Knap hoor!
Het lijkt mij erg netjes 2,5 kilo. Moet je erg opletten met wat je eet?
Ik heb zelf last van ondergewicht en ben bij mijn vorige 3 zwangerschappen 15-20 kilo aangekomen, was het binnen 2-3 weken weer kwijt (helaas). Ik zou wel 10 kilo zwaarder willen zijn...
Ik denk niet dat ik nu de 15 kilo zal gaan redden, zit nu ook pas op ongeveer 2-3 kilo, ben bijna 20 weken. Maar ik weet ook niet meer precies in welke periode van de zwangerschap ik het meeste aankwam, zal eens in mijn oude dagboekje kijken...
Ik wil weer graag borstvoeding gaan geven en daarom is het voor mij wel belangrijk om genoeg reserve te hebben.
Tja, zo kan het dus ook...

Ik ben alleen nog maar afgevallen, maar dat komt ook omdat ik heel erg moet opletten wat ik eet (anders komt het er weer uit). Nu is dat bij mijn gewicht ook helemaal niet erg! Slik nu wel extra voedingsupplementen op toch voldoende binnen te krijgen. Hopelijk gaat ie snel anders liggen, zodat dat misselijke gevoel verdwijnt!

Ik moet enorm opletten met wat ik eet. Heb echt enorme hoger en dan zin in alles wat niet mag vet en zoet. Ik probeer zoveel mogelijk gezonde dingen te eten. maar dat is best moelijk nu.

Hier ook rond de 2,5 kilo aangekomen bij 17,2 weken. ik kan dus niet anders zeggen dan dat het netjes is :). Wel goed zeg dat je zoveel ben afgevallen!

(Forumnaam veranderd van kelly28 naar kel1983)

Wat knap van je om zoveel af te vallen! Ik ben nu zwanger van onze tweede (18,2) en nu ook 2kg aangekomen. Bij onze zoon ben ik in totaal 8,5 kg aangekomen. Ik was 3dagen na mijn bevalling alles al kwijt! En heb 7 maanden borstvoeding gegeven, en hierdoor ben ik nog eens 8 kg afgevallen! Ik moet ook altijd opletten dat ik gezond eet, en doe dat nu ook. Maar je hoeft je natuurlijk niet schuldig te voelen dat je in je zwangerschap aankomt! Je draagt een mooi klein mensje in je buik, en dat kost ook veel energie voor je lichaam. Dus ik denk, als je gewoon gezond leeft en eet, veel water drinkt. Alles zal er na je bevalling en anders in de paar maanden erna vast wel weer af zijn. Het is dus heel normaal om aan te komen! Succes, liefs en vooral genieten!

Ik ben morgen 18 weken zwanger van mij 2e. Ben tot nu 0,5 aangekomen.
Bij mij eerste 9kilo aangekomen. Doordat ik met 37 weken opgenomen ben in het zkh met het Helpp Syndroom ben ik nog veel aangekomen door al het vocht en de medicatie. Gelukkig waren die kilo's er redelijk snel weer vanaf.

Terug
Bovenaan