hoeveel aangekomen??

Ik sta nog op 4 kilo in de min. Ik ben niet extreem misselijk geweest ofzo, maar at én eet nog steeds kleinere porties omdat ik gewoon heel snel vol zit.
Bij de oudste ben ik 12 kilo aangekomen en bij de tweede 10 kilo.... Zo het er nu uitziet ga ik daar iig niet overheen!!

Ben nu ruim 17 weken en tot nu toe mag ik niet klagen, bij m'n vorige zwangerschap was ik al veel zwaarder en meer aangekomen dan nu. Ik ben 3 kg aangekomen. Ik vind inmiddels m'n gewone broeken niet meer lekker zitten, die knopen en stijve banden. M'n buik groeit ook heel hard, maar ja, er hebben natuurlijk ook 2 kindjes ruimte nodig.

Ik ga er niet vanuit weer zo zwaar te worden, ik eet nu veel bewuster dan een aantal jaar geleden.

Wauw wat goed dat je zoveel bent afgevallen!!

Hier 1 kilo aangekomen. Ben ik al heel blij mee, want ik loop bij een dieetist zodat ik voldoende kan aankomen tijdens mijn zwangerschap (ik moet normaal al meer eten dan gemiddeld om niet af te vallen, en een gezond gewicht te behouden).

Met de dieetist probeer ik om in ieder geval 10 kilo aan te komen deze zwangerschap, en het liefst 15 kilo, maar of het gaat lukken is de vraag..

Terug
Bovenaan