Hoeveel aankomen is normaal??

Nou 2,5 kilo, dat doe je heel netjes. Ik geloof dat tussen de 12 - 15 kg "normaal" is.
Bij mijn eerste zwangerschap ben ik 18 kilo aangekomen, nu ben ik 23 weken zwanger en 5 kilo aangekomen. De baby neemt wel wat ie moet hebben, dus gewoon lekker gezond door eten, dan komt t helemaal goed.

Gr. Gea

Hey Meiden!!!

Ik dan ook nog maar even hahaha. Ben nu vandaag 18 weken zwanger en ben in totaal ongeveer  2 kg aangekomen. Hoewel mijn gewicht echt enorm wisselt als ik elke ochtend op de weegschaal sta :)
Maar hoe dan ook, ben sowieso aangekomen en zelf vind ik het wel netjes.

Liefs....

Bij de eerste ben ik op een gegeven moment gestopt me wegen en dat punt heb ik nu ook bereikt. Ik weet uit ervaring dat er na 20 weken het meeste bij komt. Tenzij je de frituurpan elke dag aan hebt staan kun je er toch weinig aan doen hoeveel je aankomt. dan kan ik mezelf wel blijven martelen, maar ik zie het achteraf wel.

Bij de eerste kwam er 27 kilo aan, maar dit was meer dan 10 kilo  / liter vocht door zwangerschapsvergiftiging, dus dat telt niet helemaal. Toen ik eenmaal op de weegschaal stond na de bevalling, bleef er ongeveer 14 kilo over. Ook deze kilo's zijn al sneeuw voor de zon verdwenen, in ongeveer 1,5 jaar tijd. Het was me zelfs gelukt om nog iets lichter aan deze zwangerschap te beginnen dan aan de vorige, dus daar ben ik erg blij mee!

Volgens mij ben ik tot 20 weken ongeveer 4 kilo aangekomen (net als vorige keer) en nu ben ik dus gestopt met wegen. Ik merk het na de bevalling wel weer.

Groetjes, Marisa

Hey,

Nou ik ben 15 weken en precies 2 kilo zit er nu aan!
Het is voor mij de eerste zwangerschap. Dus ik weet ook echt niet of het veel is in 15 weken.
Ik let er wel een beetje op dat ik niet anders eet dan voor de zwangerschap en als ik honger heb, pak ik wat fruit ofzo.

Terug
Bovenaan