hoeveel avondeten???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!!

De naam zegt het al eigenlijk maar hoeveel krijgt jullie kleintje als warm eten?
Ik geef potjes van 200 's avonds maar hij krijgt maar de helft dus 100 en een danoontje, nu zegt de een dat dat veel is en de ander dat dat te weinig is????
Dus wat geven jullie aan een kleine van 10 maanden???
Alvast bedankt voor het antwoord!!!

Grtz

Hoi,
Lieve gaat nu richting de 9 mnd, en eet potjes van 8mnd helemaal op! [is 200?]
En daarna altijd een danoontje, soms gemengd met wat extra yoghurt..
Voor 10 mnd is 100 aan de weinige kant lijkt mij..
Hoe vind je kindje het zelf?
Gr Rina

Hoi Tamara
Als dat teveel is dan krijgt Vera echt veel te veel! Ze is morgen 10 maanden en ze krijgt een potje (of zelfgemaakt) van 200ml (of +/- 150 gr) dat eet ze met veel smaak op. Soms krijgt ze dan ook nog een stukje aardappel, groente of pasta van ons mee. vind ze zo lekker, uiteraard zonder zout.
Na het eten krijgt ze dan ook nog een toetje van 100ml.
ik moet er wel bij zeggen dat ze dan geen fles meer krijgt. die wil ze dan niet.
Tja vera is tevreden en groeit goed, dus het zal wel goed zijn.
Vera kan ook wel duidelijk aangeven als ze te veel heeft of geen zin meer heeft. Dan gaat het met veel smaak in de mond, sabbelt een paar keer en spuugt het weer uit. doet ze 3 keer of vaker dan is ze zat.

ik zou zeggen kijk naar goe dnaar je kleintje en doe wta jezelf goed lijkt.
hopelijk heb je hier wat aan.

groetjes daan

Hai,

Ik vind het niet veel hoor! Mette krijgt een potje (zelfgemaakt en ingevroren) van circa 180 ml groente. Dit eet ze achter elkaar op. Vervolgens nog een toetje van 125 ml wat ook op gaat. (sojavla wegens de koemelkallergie). Dit alles krijgt ze rond 18.00 uur. Als ze om 19.00/19.30 naar bed gaat dan drink ze nog 100/150cc melk echter..de laatste tijd wil ze die fles niet meer en zijn we blij als ze nog 80cc drink.

gr.Ing

Hoi,
mijn dochter eet al sinds ze 7 maanden is (nu bijna 10 mnd) een heel potje groente op (200gr), ze krijgt geen toetje. Als ze dan om 19:00u naar bed gaat krijgt ze haar laatste bv.

Groetjes van Sonja

lianne(11 maand) at sinds ze 6,5/6 maand een heel potje(vanaf 6 mnd) op.
nu is ze een tijdje aan het klooien geweest met eten(wou geen vers en geen 8 maand potjes) maar ik heb doorgzet en nu eet ze alles.
ze eet nu met de pot mee(wel zoutloos,vlees maak ik apart voor haar of een ei erdoor.

en nu eet ze een dik bak op(geen idee hoeveel het is!)
maar het is ongeveer 2 grote aardappels,2 scheppen groente en wat rul gehakt/kipfilet,vis of een ei.
meestal heeft ze daar nog niet eens genoeg aan en eet ze nog wat stukjes aardappel los.

dus ik denk dat wat jij geeft echt niet veel is hoor.

gr. marjolein

heey tamara,t lijkt mij idd ook wat weinig jayda is 9mnd bijna en ze eet met gemak de hoeveelheid van een groot potje op(maak t zelf en vries' t in)en daarna nog yoghurt of danoontje..ze is gek op toetjes dus ook dat gaat er goed in..de yoghurt eet ze zelfs zo op zonder iets erin.groetjes

Hallo,

onze dochter van 10 maanden eet ook een half potje warm eten hoor en daarna dan nog een Danoontje en ongeveer 1,5 uur later nog een fles voor het slapen gaan. Geef je je kindje ook nog een flesje melk dan voor het slapen gaan?
Lotus doet het er goed op!

Groetjes Chantal

Terug
Bovenaan