hoeveel avondeten???

Bas eet tegenwoordig zelfgemaakt prakjes. Ongeveer 150 gram. Soms iets meer en soms iets minder. Daarna een toetje (ongeveer 50 gram). Daarna krijgt hij voor het slapen gaan nog een fles van 210 cc met zeven schapjes en rijstebloem. Sinds enkele dagen slaapt hij nu door tot ongeveer 7.00 uur. We hopen dat het zo blijft.....

Groetjes, Karin

hoi, ook onze kleine meid (9mnd) eet een half potje op hoor, soms daarna nog een danoontje. Nadat wij haar eten gegeven hebben eten wij, en dan geef ik vaak van ons wat hapjes om te proberen, wat groente of aardappel. We zijn bezig om zelfgemaakte hapjes te proberen, maar daar is ze tot nu toe nog niet echt dol op.
Een klein uurtje daarna drinkt ze nog een fles op van 180cc, ach ik maak me er niet druk om, ze groeit goed, dus dan zal het wel prima zijn toch!
groetjes!

Hallo,

Dylano krijgt iedere dag 225gr groente, vlees, en aardappelen (we wegen alles af). Toevallig hebben we vandaag weer eten gemaakt,en we kwamen op 13 bakjes uit!!
Daarna krijgt hij iets van 150 á 175cc yoghurt denk ik, dat weeg ik niet af, maar doe ik op het zicht.
Hij is daar erg tevreden mee.
Tot een maand terug kreeg hij ongeveer 5 goeie eetlepels groente, vlees en aardappelen (ik denk ongeveer 180gr.) maar daar was hij niet meer tevreden mee, met als gevolg dat het altijd na zijn eten huilen geblazen was.
Nu gaat het harstikke goed met hem

Groetjes Debby.

Merel krijgt ook zelfgemaakte prakjes. 7.5 mnd. Hoeveel precies geen idee doe gewoon altijd de heoveelheid die ik heb gemaakt een beetje delen dat ik uit kom met de porties.
(soms zijn ze best wel groot) ze mag dan of alles op eten of zoveel als ze lust. Het is echt al   een beetje spekkie naar het bekkie.
Want wortletjes en witlof gaan altijd geheid op.
terwijl ze van de broccoli vaak wat laat staan.
Eigelijk krijgt ze nooit geen toetje.
Soms een paar lepeltjes yoghurt. En dan rond 19.00 nog een fles.

He hoi

Maud eet ook maar een half potje en daarna een danoontje of een schaaltje yoghurt.
Dit alles krijgt ze rond half 5/ 5 uur en om 19:00 uur krijgt ze een fles van 180cc.
Ze is er tevreden op en dat is het belangrijkste toch.

x Naomi x

Hoi,

Hidde geeft zelf wel aan wat ie wil. Meestal 3 kwart pot/ of zelf gemaakt. Soms een hele pot. Nu is ie geen fan van yoghurt, maar hij krijgt nog een fles om 19.30 uur voor het slapen gaan. Hidde is nu bijna 9 maand.
Ik hoop binnenkort over te gaan op toetje (danoontje) en dan geen fles meer.
Met de groente merk je het snel genoeg of het te veel is.....even rollen een half uur  na het eten en het komt er vanzelf weer uit.
Groetjes lynn

Hoi,

Stijn krijgt elke avond een bordje zelfgemaakt warm eten. Geen idee hoeveel of hoe zwaar dat is. We doen er nog geen vlees bij maar een of twee keer per week krijgt hij wel vis. Toetjes krijgt hij ook niet. Wel krjgt hij elke avond bij pappa op schoot een fles met 250 ml halfvolle melk en pap. (dit is in overleg met arts, omdat hij verder nog volledige bv krijgt mag die ene fles met gewone melk, daarom krijgt hij ook geen ander toetje nog).

Groetjes van Marloes

Jeetje wat veel al zeg. Hier niet meer hoor. het huis is vol en ik voel me geestelijk momenteel ook niet in staat tot nog een zwangerschap en bevalling en alles er omheen.

Groetjes van Marloes

Toevallig was ik vanmiddag aan het koken voor Joyce.
Weer een voorraadje voor de vriezer.
Ze eet normaal gesproken 10 a 11 ijsklontjes,maar ik ben nu overgegaan op kant en klare gerechten invriezen en moest dus weten hoeveel ze eet in gewicht voor de klaar te maken porties.
Ze eet ongeveer 160 a 170 gram warme hap.
Ongeveer 1,5 uur daarna krijgt ze nog een fles met 150 ml melk,maar die weigert ze de laatste tijd steeds vaker.

Groetjes Jessica (mv Joyce 26-05-07)

Terug
Bovenaan