hoeveel bloed bij innesteling????

Hoi meiden,
Heb geprobeerd wat afstand te nemen van het forum. Het is wel erg gezellig hier, maar was er daardoor ook dag en nacht mee bezig. Maar loop nu toch weer met een prangende vraag en bij wie anders dan jullie lieverds kan ik mn verhaal dan ff kwijt.

ik was twee dagen overtijd en ineens zondag pats boem toch de rode duivels, maar anders dan anders. Normaal gaat 1 dag voor mn ongi mn temp al flink naar beneden, nu niet en is mn temp uberhaupt niet of nauwelijks naar beneden gegaan, en vandaag zelfs weer gestegen.  Ik verlies wel bloed, maar (sorry voor het smerige praatje) geen tampons vol of zo en ook heel donker, en 's avonds en 's nachts helemaal niet. Dat duurde tot gisteren, al was het  niet veel meer en eerder een soort donkere afscheiding dan bloed. Verder ben ik echt gruwelijk moe en 's avonds hartstikke misselijk. knallende koppijn en veel last van mn lenzen.
zou het dan toch???? Ik heb wel eens gelezen dan bij sommigen de innesteling langer duurt van de geplande 5-10 dagen. Of haal ik me nu echt gekke dingen in mn hoofd.
ook ik wacht dus maar ongeduldig verder af, maar snap mn lichaam echt niet meer.

Liefs,
Danielle

He Danielle,
Die donkere afscheiding is nog van je vorige cyclus.
Zolang het geen rood bloed is ben je nog niet echt ongesteld.
Wil je geen valse hoop geven, maar een collegaatje van me is nog 4 keer gewoon ongesteld geworden terwijl ze zwanger was.
Het hormoontje wat dat tegenhoudt is dan niet sterk genoeg aanwezig denk ik.
Hoop voor je dat je zwanger bent!
Hou ons op de hoogte.

(ga je nog testen??)

TeHa

He Danielle,

Hoop nu dat het ECHT raak is voor je, na alle valse hoop die je lichaam je gegeven heeft. Innestlingsbloedingen kunnen heel verschillend zijn want ik heb die (volgens VK) pas aan het eind van week 7 gehad, wat dus weer heel laat is. Dus dat zegt allemaal niets. Ga je er binnenkort nog een testje tegenaan gooien??Nou ik duim in ieder geval voor je en wie weet heeft het afstand nemen van het forum voor jou een positieve uitwerking gehad!!!

Dikke knuffel,
CIBI

Hoi dames,

Spannend he allemaal.
Maandag moet ik ongesteld worden, tel elke dag af.
Heb al we een weekje wat kleine bruine afscheiding, kan van de innesteling zijn, maar misschien ook van iets anders. Ik weet het niet meer.
Leef in ieder geval ook met jullie mee.

Liefs, Go

Nou heb gisteravond toch maar getest, maar negatief.
Nog wel steeds was lichtbruinige afscheiding en mn temp is ook nog niet gezakt. Mn buik rommelt steeds ook zo. Snap er niets meer van, maar ga er maar gewoon vanuit dat ik gewoon ongi was en niet zwanger. Anders zou de test nu toch onderhand wel positief moeten zijn (NOD was 11 nov.) Of kan ik beter als het een innesteling zou zijn geweest volgende week pas testen.... hmm, neh....ga het maar gewoon van mn proberen af te zetten en me concentreren op de ronde, al blijft mn gevoel zeggen dat er iets niet klopt.....
Jullie horen het al... een en al onzekerheid...om gek van te worden...

Go1...veel succes meid, ik duim voor je.

Cibi...hoe is het met je? hopelijk niet te veel kwaaltjes. En al een buikje?

Liefs,
Danielle

Hoi Dan30,

Balen dat de test negatief was.
Maar ik heb gehoord dat het vaker voorkomt dat je lichaam pas in week 6 dat hormoon aanmaakt waarmee je kunt zien dat je zwanger bent.
Maar aan de andere kant snap ik dat je de hoop opgeeft (niet helemaal).
Het is om gek van te worden.
Heb er overnagedacht nu al een test te kopen en te testen, 3 dagen van te voren.
Toch maar niet gekocht, maandag moet ik ongesteld worden, misschien wordt ik dat wel gewoon. Succes meid, kop op!!

Liefs, Go

Hoi allemaal,

Maandag is mijn NOD en ik heb gisteren ook wat bruine afscheiding gehad. Dus ik dacht dat ik ongesteld werd. Maar vandaag weer helemaal niets. Ik heb vanmorgen gestest en die was negatief, maar ja was ook te vroeg. Ik kon gewoon niet meer wachten. We wachten nog maar even af, om gek van te worden.
Succes allemaal!!!!

Mir

Terug
Bovenaan