hoeveel bloed bij innesteling????

Hallo,

Ik zag dit onderwerpstaan en wilde toch even reageren.
Ik ben zwanger van mijn tweede en ik heb nooit een echte bloeding gehad bij de innesteling. Bij de eerste zwangerschap had ik 7 dagen na mijn ei 1 keer een beetje lichtroze met afvegen na een toiletbezoek en bij deze zwangerschap had ik na 8 dagen ook een beetje lichtroze met afvegen.Dus het hoeft geen echte bloeding te zijn!!!

Groetjes
Wendy (moeder van Damian 30-11-2004 en zwanger van de 2e uitgerekend 11 juli 2006)

Hoi Dames,

Ik heb nu al anderhalve week een beetje afscheiding, dan weer bruin, dan weer lichtrose.
Om gek van te worden, denk zelf ook aan de innesteling.
Vandaag heb ik mijn NOD, dus afwachten...................maar is heel moeilijk.
Duimen maar!!
Ook voor alle anderen!

Liefs, Go

Hey allemaal..

ik ben een beetje nieuw op deze pagina! Ik ben net zwanger geweest, ik was een maand en kreeg toen een miskraam. De verloskundige zij je hoeft niet te wachten tot je eerste menstruatie volgt je kan het gewoon weer proberen maar wel pas na dat je gestopt bent met bloeden. Zelfs 2 dagen na het bloeden dus dat het opgehouden was mochten ik en m'n man het weer proberen. Na een miskraam word je ongeveer 4/5 weken erna soms wel 6 weer ongesteld. 19 november was ik gestopt met bloeden. Van de miskraam. 20 nov hebben we het weer geprobeerd. Om de dag zoals de verloskundige mij vertelde. Nu sinds woensdag had ik heel lichtroze paarse vlekjes heel klein, dag erna wat licht bruiner maar niet veel. Gisteren wat donker bruin en 2 druppeltjes wat roder. Daarna weer licht bruin met geel/wit. "Gewoon slijm" en nu weer wat licht bruin met beetje rood. Ongesteld zou ik pas over een week worden of zelfs

2/2

ik doe het in 2 berichten anders gaat hij vast lopen hihi,

maar goed hoor dus pas volgende week ongesteld te worden of rond oud en nieuw? Ik had wel lichte steekjes. Maar past dit bij innesteling bloed of? Normaal als ik ongesteld word is het eerst beetje kastanje kleur en daarna word het heel erg en lijkt het wel een bloed oceaan. Maar het zet niet door bij mij? Het is heel licht dan weer iets donkerder dan met wit/geel slijm dan met beetje rood. Maar het is totaal niet veel maar druppels kleine vlekjes niet dat me hele inlegkruisje vol is. Dat heb ik normaal wel.. Weten jullie hier meer van?

Groetjes

Hey dames, ik ben nu 5 dagen te laat voor mijn ongesteldheid. Heb nu erge steken in Mn buik en klein beetje (2druppeltjes) bloed verloren. Is dit innesteling? Of ga ik gewoon toch nog ongesteld worden ... ik weet het niet meer....

Hallo allemaal,
Dit is de eerste keer dat ik spreek op een forum. Heb al heel veel berichten van jullie gelezen en erg spannend/interessant allemaal.
Ik ben sinds augustus gestopt met de pil en ben na 28 dagen 2 dagen licht ongesteld geweest tot bijna niets eigenlijk. Na eindelijk 41 dagen ben ik vandaag weer ongesteld geworden alleen heb gorige week heftige steken gehad rechts onder in me buik en na een week kreeg ik sinds gister weer heftige steken maar dan links en dat is tot vandaag nog niet gestopt kan bijna niet bukken of zitten, opstaan is ook een probleem.. had sinds vanmorgen ineens fel rood bloed maar hele kleine beetjes tot nu toe.. ben ik zwanger of toch ongie? Herkent iemand dit?

Liefs Sharon 

Terug
Bovenaan