quote: angelaatje85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-03-2009 12:08:56&apos😉);
hier is het echt heel erg qua drinken hoor...sam krijgt 's morgens een fles van 200cc groeimelk..dan drinkt hij over de hele dag gezien wel 4-5 volle flessen diksap á 250cc en voordat hij naar bed gaat weer 200 groeimelk..hij komt soms wel aan de 2 liter vocht per dag dus!
Hij vind het erg lekker dat diksap..en melkproducten kan toch geen kwaad? Tenminste..dat lijkt mij..is alleen maar goed dat ze dat allemaal lust..
Groetjes angela
Hoi Angela,
Hier nog een zuipschuit hoor, denk dat Thomas ongeveer hetzelfde drinkt, alleen krijgt Thomas smorgens, smiddags en savonds een flesje gewoon melk. Smorgens een volle fles van 200 en smiddags en savonds een klein flesje. En voor de rest drinkt ie alles bij het leven, sapjes dan he! Ik heb dat ook al eens een keer nagevraagd, en toen zeiden ze op het cb dat ik het niet zoveel moest aanbieden. Maar ja als hij dorst heeft!! Het is goed, zo lang ze er ook genoeg bij plassen. Nou dat gaat ook goed hoor! Thomas heeft voor de 2e keer waterpokken, dus drinkt nu nog meer. Heb hem vandaag al 3x schone kleren aan kunnen doen, omdat hij was doorgelekt!! Das wel minder hoor, moet echt opletten dat ik hem op dit soort momenten op tijd verschoon!
Groetjes,
Super mama