Hoeveel cc/ml krijgt jullie kleine nu.

@truckerbabe: dan mag de mijne geloof ik zelfs nog meer, aangezien ik een 'bulletje' van bijna 7,5 kilo heb... hihi...

Maar ze heeft genoeg aan 4 keer drinken ipv 5 keer mindere hoeveelheid? Diederik redt dat nog niet hoor!

@essje: waarom mogen jullie haar niet meer wakker maken voor een late voeding? Dat kan tot een maand of 6 toch helemaal geen kwaad? ben benieuwd! Wij moeten Diederik namelijk altijd wakker maken, heb geen idee wat er gebeurt als we de nachtvoeding overslaan. Maar ben beetje bang dat hij dan om 2 uur 's nachts begint te donderjagen...

2X 120 cc
3X 180 cc

Meneer wil NIET meer.

Eerst kreeg hij 4X 180 maar hij was de vorige keer in verhouding wat weinig bijgekomen, dus omschakelen naar 5 flessen :D.

1e fles om 6.00 laatste fles om 21.00

liefs

Hier ook niet echt duidelijk hoeveel Warren drInkt; hij krijgt alleen bv; hij komt zo'n 6 a 7 keer per 24 uur.

Op de creche drinkt hij 3 flessen van zo'n 160 cc, dat is wat ik gemiddeld kolf per keer...
Hij weegt nu 6800 gram, dus dat zou met het rekensommetje wel redelijk kloppen.

Nog een kleine 2 maandjes dan is-ie 6 maanden en mag hij aan de wortel en de zoete aardappel!
Zoooo'n zin in!

X
Evje

bij ons op het cb zeiden ze juist dat ze mocht komen op verzoek! gek he, dat dat zo verschillend is..

Floor heeft een dag moeten wennen aan minder voedingen en het gaat nu super. Vind het heerlijk, want heb nu echt een (FIJN) ritme op de dag. 8 uur fles, 12 uur fles, 4 uur fles en 8 uur fles...

liefs,

T

4 voedingen van 180 cc en een potje!!!
smakt alles heerlijk op en deed het super
was niet te dik.

Zoë komt de eerste fles tussen 8 en half 10.
tweede tusen 12.00 en 13.00.
derde fles rond 16.00
dan om 18.30 een potje
en tussen 20.00 en 21.00 de laatste fles met 2 lepels bambix.

liefs Dango

Terug
Bovenaan