Hoeveel dagen waren jullie overtijd toen je positief testte?

A

Anoniem

Guest
Dit zou ik graag willen weten, ik ben nu 5 dagen overtijd en nog steeds test ik negatief. Maar 2 andere vriendinnen hadden ook pas een positieve test na 1,5 week. Dus bij iedereen is het anders. Hoe was dat bij jullie?

Liefs Vic

Ik heb een reactie getypt op jouw topic maar de reacties kan ik niet teruglezen.....

Ik heb een reactie getypt op jouw topic maar de reacties kan ik niet teruglezen.....

Nou hier komt ie dan nog een keer....
Volgens mij had je deze vraag 3 dagen geleden ook al gesteld. Ik begrijp je onzekerheid maar ik heb toch sterk de indruk dat je er wel heel veel mee bezig bent. Onbewust kun je daardoor zelfs je eigen menstruatie tegenhouden. Ik denk echt dat je het een beetje los moet laten al is dat moeilijk. Als je echt zwanger bent zou je op je NOD toch echt al positief moeten testen, mijn ervaring is dat een negatieve test toch echt betekent niet zwanger. Laat het los, ga niet ieder 2 a 3 dagen testen maar kijk over een weekje nog eens als je niet ongesteld bent. Anders wordt je keer op keer weer teleurgesteld

O, nu kan ik het wel weer lezen..soms snap ik er niks meer van.....

O, nu kan ik het wel weer lezen..soms snap ik er niks meer van.....

Zie alleen mijn eigen reacties terug in je topic, ie dat er meerdere zijn maar die kan ik niet terug lezen....bij andere topics weer wel wat is er toch met dit forum.....

Zie alleen mijn eigen reacties terug in je topic, ie dat er meerdere zijn maar die kan ik niet terug lezen....bij andere topics weer wel wat is er toch met dit forum.....

Terug
Bovenaan