Hoeveel dagen waren jullie overtijd toen je positief testte?

Ik heb ook wel eens op mijn NOD negetief getest en vond het ook wel raar, maar dacht dat is het dan. Tot dat ik na 2 weken met ovutesten begon en deze telkens positief waren. Uiteindelijk kwamen we er achter met 9 weken dat ik toch zwanger. Mede ook door bloedingen dacht ik ook dat ik ongesteld was. Maar goed, nu had ik getest en bleek ik achteraf al met 3 weken een positieve test te hebben. Dus ja.. bij iedereen is het anders en inderdaad je kan, als je er teveel mee bezig bent, je ongi uit stellen. Maar ik begrijp het zeker hoor. Ik hoop voor dat je een weekje kan wachten en dat je dan toch positief hebt getest, het is je gegund! Dan is het voordeel gelijk dat je alweer een week verder bent.
Succes. gr. mamajo

By the way.. het valt mij op dat ik eigenlijk nooit problemen heb met dit nare forum, maar wel telkens hetzelfde (sorry.. ) Dus op de 1 of andere manier plaagt het forum telkens hetzelfde lid, balen!

By the way.. het valt mij op dat ik eigenlijk nooit problemen heb met dit nare forum, maar wel telkens hetzelfde (sorry.. ) Dus op de 1 of andere manier plaagt het forum telkens hetzelfde lid, balen!

Hahaha, nu heb jij het ook.....er zijn toch echt meerdere met hetzelfde probleem de laatste week. In het begin had ik er ook geen last van....

Hahaha, nu heb jij het ook.....er zijn toch echt meerdere met hetzelfde probleem de laatste week. In het begin had ik er ook geen last van....

Ha, ha, ik moest zelf ook lachen toen ik het zag. Grappig ook ik heb mij onvrijwllig gemeld bij de club van 2x, 3x, 4x etc... Lang leve het nieuwe forum

Ha, ha, ik moest zelf ook lachen toen ik het zag. Grappig ook ik heb mij onvrijwllig gemeld bij de club van 2x, 3x, 4x etc... Lang leve het nieuwe forum

Terug
Bovenaan