Hoeveel dagen waren jullie overtijd toen je positief testte?

Dit zou ik graag willen weten, ik ben nu 5 dagen overtijd en nog steeds test ik negatief. Maar 2 andere vriendinnen hadden ook pas een positieve test na 1,5 week. Dus bij iedereen is het anders. Hoe was dat bij jullie?

Liefs Vic

-zucht-

Ik weet dat iedereen hier de gelegenheid moet krijgen om alle vragen te stellen die je bezighouden. Eigenlijk moet ik ook niet meer reageren want om eerlijk te zijn begin je bij mij een irritatiegrens te bereiken......
Je geeft namelijk zelf het antwoord al op de vraag; het is bij iedereen anders!
Ik testte op de eerste dag overtijd, bij een strakke cycles van 26 dagen, positief. Dus dat is voor jou het verkeerde voorbeeld want dat betekent dat je niet zwanger bent, en dat is niet wat je wilt horen!
Want ik vraag me echt af of jij de antwoorden wel leest die je krijgt, je blijft namelijk dezelfde vragen stellen....
Realiseer je je eigenlijk wel dat dit ook heel kwetsend kan overkomen voor de mensen die écht al heel lang bezig zijn?

Ja er moet mij nu ook eens iets van het hart. Voor iedereen is het op dit forum anders, de ene is net begonnen, de andere al even en anderen (net zoals jij) alweer een poosje. Dat geeft jou geen reden om mensen (net als ik) met evt (naar jou idee domme) vragen steeds je eigen issus neer te leggen.
Er bestaat niet voor niet een heel apart forum met "Als het langer duurt", dus neem mijn advies aan en ga niet steeds via deze forums reageren op beginvragen van mij (die in jou ogen stom zijn) terwijl je beter je gevoelens of reacties kwijt kunt op een forum waar anderen hetzelfde meemaken!!!!!!
Ik snap dat het frustrerend is als je al zo lang een kinderwens hebt, maar voor hetzelfde ga ik ook zo'n lang traject in. Ik zou in ieder geval (net als in je andere berichten) nooit iemand opzettelijk kwetsen. Mocht je je toch aangesproken voelen (omdat ik een vraag stel op een algemeen forum) dan is het wellicht beter als je voortaan naar het andere forum gaan om je beklag te doen en het niet contstant op mij af reageren!!!! Dit ook aangezien ik van andere wel adviezen krijg, maar geen kwetsende opmerkingen....

Uiteindelijk hebben we allemaal hetzelfde doel toch?

Lieve schat ik ben hier volkomen legaal, heb een peuter van 2 en ben 19 wk zwanger van nr2.
Ik vind je vragen niet dom! Het zijn alleen zo vaak dezelfde achter elkaar, dat werkt me wel een beetje op de zenuwen.
Als je namelijk je eerste topic met dezelfde vraag opent zie je daar gewoon de antwoorden van iedereen, en ik denk dat die antwoorden 3 dagen later nog steeds toepasbaar zijn...
Maargoed, de boodschap die ik bedoelde is niet overgekomen, dat merk ik wel, blijft lastig getypte tekst.....

Terug
Bovenaan