Hoeveel dagen waren jullie overtijd toen je positief testte?

Ik teste ik positief op de dag van mijn NOD. Wij zijn 13 maanden bezig geweest om zwanger te mogen raken, en ja bij mij kwamen ook de vragen constant. Ik begrijp mamasas haar reactie wel heel goed, want je vragen lijken heel veel op elkaar. Maar snap jouw ook wel victory, je bent onzeker. 1 tip wij zijn 8 maanden bezig geweest met ovulatietesten wat geen positief iets bracht, ik dacht er steeds aan. Mijn leven werd bepaald door het zwanger willen worden. December zei ik ik stop ermee, met de testen er constant aan te denken ne jawel een maand later was ik zwanger. Het is echt heel moeilijk, ik weet het maar probeer niet constant eraan te denken, dan maak je het jezelf alleen maar makkelijker.
Ik hoop dat je snel een positieve test in je handen mag hebben!.

Liefs Chantie

Ik teste op mijn NOD dag positief. Uit mijn ervaring is gebleken dat een negatieve test 1 of 2 dagen voor de NOD ook vaak een negatieve test blijft. Het blijft uitzonderlijk als vrouwen later dan hun NOD positief testen. Deze vrouwen zijn er wel, maar dat zijn er echt heel weinig.
Het teveel ermee bezig zijn heeft wel vaak als effect dat je cyclus wat onregelmatiger wordt.
Succes, Esk

Ik teste op mijn NOD dag positief. Uit mijn ervaring is gebleken dat een negatieve test 1 of 2 dagen voor de NOD ook vaak een negatieve test blijft. Het blijft uitzonderlijk als vrouwen later dan hun NOD positief testen. Deze vrouwen zijn er wel, maar dat zijn er echt heel weinig.
Het teveel ermee bezig zijn heeft wel vaak als effect dat je cyclus wat onregelmatiger wordt.
Succes, Esk

Alle drie mijn zwangerschappen testte ik positief voor mijn NOD.
Ik ben nu wel heeeeeeeel nieuwsgierig of Vic ondertussen een positieve test heeft of haar menstruatie.

Alle drie mijn zwangerschappen testte ik positief voor mijn NOD.
Ik ben nu wel heeeeeeeel nieuwsgierig of Vic ondertussen een positieve test heeft of haar menstruatie.

Terug
Bovenaan