Hoeveel dagen werken??

Ik werk 24 uur, elke woensdag, vrijdag en om het weekend, op vrijdag past Opa altijd op, in het weekend is me man thuis en op woensdag pas ik mijn dienst aan op me man (wij werken alle2 onregelmatig) ideaal dus, geen kinderdagverblijf of leuren om oppas....
Opa vindt het super de vrijdagen oppassen...(heb al 2 kids) dat is fijn :)

Ik blijf wel 24 uur werken...

Het lijkt me alleen voor jezelf wel fijn als je al alles geregeld hebt qua oppas enzo...anders moet je dat pas na de bevalling gaan doen..
Maarja, als je het nog niet weet, even goed over nadenken, het is een belangrijke keuze die je gaat maken, want je contract zet je niet 123 om....ik ben van 36 uur naar 24 gegaan, en er kwam toen iemand bij, dus de formatie is vol, wat betekend dat ik nu niet me contract kan verhogen...als ik dat zou willen.

Ik ben na de geboorte van onze zoon terug van 40 naar 24 uur gegaan, 3 dagen ideaal. Hij gaat 3 dagen naar het kdv. Gaat prima, scheelt dat hij het natuurlijk heerlijk heeft op 'schooltje' en ik heb relaxte werkijden van 8 - 16:30. Mijn vriend brengt S altijd en ik haal 'm dus om 5:15 zijn we thuis kan ik koken en om 6 uur kan S eten.

Ideale ritme, na de 2e ga ik niet minder werken, ik blijf 24 uur werken.

Ik ben het ook aan het uitzoeken. Wat is het 'nadeling' als je veel minder verdient dan je partner. Het verschil tussen mijn salaris en de aankomende kdv kosten verschillen niet veel.

Werk nu vier dagen en wil drie dagen werken en een dag ouderschapsverlof aanvragen. Krijg die dag ongeveer 50% betaald.

Verder zijn er veel regelingen bij de belasting, moet hier ook nog goed naar gaan kijken.

Groetjes

Ik heb vanaf 1 september geen werk meer, maar wil na mijn verlof graag weer 24 uur gaan werken en als het een leuke baan is zou ik zelfs wel 32 uur willen werken. Maar misschien krijgen we dan minder kinderopvangtoeslag.
Mijn man werkt 25 uur verdeelt over 5 dagen. Dus hij werkt dan het minst aantal uur. De kinderopvangtoeslag is voor 140% van die 25 uur is 35 uur. Dan dan weer verdeeld over de 4 dagen die ik werk is 8,75 uur per dag dat er vergoed wordt. Alleen rekent de opvangorganisatie volgens mij voor een hele dag 10 uur oid.

Dus hmm... ik weet het nog niet

Terug
Bovenaan