Ik werk 24 uur, elke woensdag, vrijdag en om het weekend, op vrijdag past Opa altijd op, in het weekend is me man thuis en op woensdag pas ik mijn dienst aan op me man (wij werken alle2 onregelmatig) ideaal dus, geen kinderdagverblijf of leuren om oppas....
Opa vindt het super de vrijdagen oppassen...(heb al 2 kids) dat is fijn
Ik blijf wel 24 uur werken...
Het lijkt me alleen voor jezelf wel fijn als je al alles geregeld hebt qua oppas enzo...anders moet je dat pas na de bevalling gaan doen..
Maarja, als je het nog niet weet, even goed over nadenken, het is een belangrijke keuze die je gaat maken, want je contract zet je niet 123 om....ik ben van 36 uur naar 24 gegaan, en er kwam toen iemand bij, dus de formatie is vol, wat betekend dat ik nu niet me contract kan verhogen...als ik dat zou willen.
Opa vindt het super de vrijdagen oppassen...(heb al 2 kids) dat is fijn
Ik blijf wel 24 uur werken...
Het lijkt me alleen voor jezelf wel fijn als je al alles geregeld hebt qua oppas enzo...anders moet je dat pas na de bevalling gaan doen..
Maarja, als je het nog niet weet, even goed over nadenken, het is een belangrijke keuze die je gaat maken, want je contract zet je niet 123 om....ik ben van 36 uur naar 24 gegaan, en er kwam toen iemand bij, dus de formatie is vol, wat betekend dat ik nu niet me contract kan verhogen...als ik dat zou willen.