hoeveel drinken jullie kindjes?

Hoi, ik heb het probleem andersom, onze zoon is op de 7de geboren en mag maar 8x95cc, hij heeft hier geen voldoening van met als gevolg dat hij na 2 uur weer wil.

Zijn er meer kinderen rond de 7de geboren en wat geven jullie???

Nou heeft onze zoon wel in het ziekenhuis gelegen hoor misschien dat hij daarom wel niet meer mag.

Nick is de 4e geboren en krijgt 7 x 95/100cc. Dit drinkt hij de laatste tijd altijd helemaal op. Het cb had gezegd dat we het zelf op mogen voeren als we denken dat hij honger krijgt. Daarom doen we sinds een paar dagen de laatste avondvoeding 120cc, maar dit heeft hij nog niet helemaal op gedronken.

Dagmar is de 5e geboren en was 3020 gram.
Ik geef borstvoeding en daar hebben ze het handige principe van voeden op verzoek....
Het maakt me heel onzeker, want soms komt ze wel ieder uur en je weet nooit hoeveel je hebt gegeven.
Ik ga in ieder geval wekelijks naar het consultatiebureau om haar te laten wegen.
Hebben jullie ook niet zo'n inloopspreekuur?
En Nynke, ik zou zeker vragen waarom hij niet meer mag en als ze geen duidelijke reden geven misschien iets meer proberen. Je merkt snel genoeg of het helpt.
Het is jouw kind en jij kent hem het beste.

ik geef borstvoeding idd via het principe van aanbieden als hij honger heeft en moet zeggen is iet altijd makkelijk ieder uur of 2 uur aan te leggen ook snachts maar hij was weer 320 gram aangekomen op 1 week ga dan wel ook 1 keer per week wegen en zolang hij bij komt vind ik het goed en trouwens als ik flessen zou geven en ik zie dat hij er niet genoeg mee zou krijgen zou ik zelf idd ophogen wat hij laat zitten laat hij zitten maar dan weet je wel waar het aan ligt

ik geef borstvoeding op verzoek en meestal zo om de 3 uur. Omdat hij nu 6 dagen uit ismoet ik hem wel minimaal om de 3 uur aanleggen ook als gij niet uit zichzelf komt en 's nachts redt hij het 1x om de 5 uur.

Terug
Bovenaan