hoeveel drinken jullie kindjes?

Onze kleine meid is de 14e geboren en woog 4700 gram. In de eerste week is ze toen afgevallen naar 4380 en daarna is ze 100 gram in de eerste week aangekomen. Weet niet hoeveel ze nu weegt. Omdat ze bij haar geboorte zo'n flinkerd was, zou ze nu al iets van 135 cc mogen (vanaf dag 8), maar ze blijft "steken" op ongeveer 100cc. Woensdag wordt ze weer gewogen ben benieuwd of ze dan op haar geb.gewicht zit. Ik verwacht van niet, maar maak me verder niet zo'n zorgen.
Het cons.bureau gaat geloof ik uit van 150 cc x het lichaamsgewicht (dus 150cc x 4,5= 675 cc dat ze mag hebben bij een gewicht van 4500 gram)

onze meid is de 4de geboren en geef borstvoeding, en 1 fles voeding. das s avonds niet de laatste fles.
dit inderdaad jenny75 omdat ze bij mij ook bijna ieder uur kwam en ik erg onzeker er van wordt/ werdt
heb haar wel laten wegen en ze was goed aangekomen ( toen gaf ik haar nog niet de fles erbij)
maar over 2 weken heeft onze zoon vakantie en dan willen we toch wel een x wat leuks gaan doen, en ik vind luna dan nog te klein om heel de dag mee te nemen naar een pretpark. en de oma's vinden het niet erg om op te passen

Ook ik heef nu nog BV onze kleine meid is de 4de geboren. Ik ben de BV aan het afbouwen omdat ik erg onzeker van wordt hoeveel ze binnen kreeg.
Die nu gisteren begonnen met 1ste flesvoeding tussendoor.Ik bouw per week 1 voeding af. Dus over 6wk volledige flesvoeding.
Ze heeft nu spruw en ik dus ook aan mijn tepels dus ik kolf het nu af en geef het in flesje omdat het anders erg pijnlijk is.Geeft mij nu ook meer rust omdat ik weet hoeveel ze binnen krijgt.
Ze krijgt nu 100cc.

heey wonder2011 wat leuk dat jullie meisje ook de 4de is geboren, ze zeggen dat je per week inderdaad maar 1 voeding mag weglaten, maar als je nog afkolft dan blijven je borsten toch voeding aanmaken ?
ik ga nu zaterdag of zondag inderdaad ook voor de 2de fles erbij wil wel proberen om de ochtend en de avond voeding te houden.
Succes allemaal

Nee want de voeding die wij nu als flesvoeding geven kolf ik niet af zeg maar.Volgende week wordt dat opgehoogd naar 2x fles en dan kolf ik dus 2x minder snap je?
Zo bouw je het langzaam af en heb je dus ook minder last van je borsten.

Terug
Bovenaan