hoeveel drinken jullie kindjes.

A

Anoniem

Guest
was even benieuwd of de kindjes ongeveer het zelfde kregen.

Mijn dochter is op 14 sept geboren, dus reken maar hoeveel weken/maandjes in vergelijking met jullie kindjes. Ze drinkt ongeveer 8/9 keer 150cc met 5 schepjes.. Is teveel, maar veel kunnen we er niet aan doen en cb heeft er nu vrede mee omdat ze niet abnormaal groeit..

Noa is van 19 september. Kreeg al n poos 4 keer borstvoeding (om de 4 uur) maar opt aanraden van t CB sinds vorige week weer 5 keer. Als ik aant werk ben krijgt ze om de 4 uur 210 cc afgekolfde melk.

Julien is van 17 september en hij krijgt 5 voedingen van 180/6. Heel soms wanneer hij een slechte slaap dag heeft dan 4 voedingen.

Eline is van 16 september. Ze krijgt nu 2x 180/6, 1x 210/7, en 1x 180/6+rijstebloem. Vier voedingen per dag dus.

ja esmay is ook van 16 september ,ze krijgt nu 4 voedingen [omneo]met jbpm en rijstebloem meestal drinkt ze ongeveer 800/850 op een dag en ze krijgt half potje fruit en half potje groente.

mijn meisje is van 9 september.ze krijgt 4 flessen van 200cc 180/6.fruithapje wilt ze nog niet eten.maar ze groeit super goed dus hou ik het maar zo.

Terug
Bovenaan