hoeveel drinken jullie kindjes.

alysha drinkt nu sind een paar dagen 2x 180+6, en 2x 210»+7, waarvan de laatste met een schepje rijstebloem, ze krijgt een heel potje fruit per dag..en ze is van 3 sept

Joshua is van 13 sept en drinkt 2x200cc melk, krijgt hij voor zijn fruithap (met kwart liga) en groentehap (van allebei ongeveer een heel potje) en als ontbijt en voor het slapengaan 200melk met 3 eetlepels rijstebloem (uit een schaaltje dus). Vaak wil hij 's avonds bij zijn pap ook nog 65cc melk.

Onze zoon is van 29 sept. en krijgt 5 x 160 ml bv. Hij is precies gemiddeld volgens het cb. precies op de groeilijn. Als ik werk 2dgn, heb ik ook precies 160ml melk gekolft per keer. S'avonds voor het slapen geeft papa nog zijn laatste flesje om 23:30.
En hij slaapt vanaf 8 weken al snachts door.
Maar heb het idee dat hij in verhouding tot de rest van de baby'tjes van jullie erg weinig drinkt! Misschien is mijn melk voller qua voedingsstoffen? Waardoor hij minder drinkt? Wij geven nog geen fruit of potjes, ook geen rijstebloem!

@Fioon 1984
Jouw kindje drinkt 5x 160, dus 800ml in totaal. Eline drinkt ongeveer 4x 200, dus ook 800ml in totaal. Is volgens mij mooi gemiddeld, hoor. Vorige week gaven we 's ochtends 30ml meer, maar dat hoeft ze nu niet meer. Wij geven ook nog geen fruit/groente.

Terug
Bovenaan