Hoeveel drinken jullie kleintjes?

Nou idd jemig. Je mag echt in je handen knijpen allerlaatste.
En voor iedereen die dat niet heeft....dit is echt een uitzondering hoor.
Meeste kindjes slapen pas na een maand of 3 a 4 door!

4atas: ik vind die difrax ook onhandig. Hij lekt bij mij ook.
Wij zetten de fles tussendoor heel eventjes in een bekertje warm water zodat ie warm blijft.
Voeding opwarmen na dat t is afgekoeld doen wij nooit. Schijnt helemaal niet goed te zijn.

Tussendoor boeren moet helaas wel. Er moet echt eerst een boer uit voordat er weer wat bij kan.
Misschien heeft dat ook wel met t smakken te maken. Dat ze dus ook heel veel lucht naar binnen zuigt.
Misschien toch nog even een andere fles of speen proberen.
Vind t alleen beetje zonde van mijn geld steeds nieuwe fles/speen kopen en dan vervolgens toch niet gebruiken.
Maar goed....beetje zoeken allemaal.

Ja dat vond ik ook. Alleen was het bij ons ook erg zoeken naar de juiste fles voor Jaël. De dr brown was een uitkomst. Kleine speen, waardoor hij hem goed in zijn mond kan hebben en kan zuigen. En daarmee zuigt hij ook niet veel lucht mee. En je moet rekening houden met dat je meisje moet wennen aan een nieuwe speen.

Onze oudste sliep ook meteen na de geboorte door! Van 23:00 tot 5:00.
Dus hoe ik ze moet leren doorslapen? Geen idee.

Mijn kinderen sliepen allemaal door na maximaal 6 weken. Het werd steeds korter.

Om de drie uur wakker maken voor flesje. Ook al drinkt ze deze niet altijd helemaal op, toch aanbieden.
Rond etenstijd in de box, ook al slaapt ze. Ze heeft wel geluid om zich heen.
Na het eten is het altijd even knuffelen, ook met de andere kindjes, daarna naar bed met de andere kinderen. Na drie uur weer wekken voor flesje en dan om 00.00 (ongeveer) laatste fles = doorslapen....

Althans bij mij.... ;-)

Mamma3007 je hebt ook nog een andere speen bij de difrax. Als je hem koopt zit de kersenspeen er dacht ik op. Maar je hebt ook een andere. Misschien nog een optie, hoef je niet perse een nieuwe fles in eerste instantie.

En de allerlaatste wat doe jij in die laatste fles :) hier sliep de eerste snel door maar na een week.... Dat lijkt me ook wel wat.

Ik ga dan de laatste fles ook maar ophogen naar 120ml, misschien dat ze dan niet meer zolang wakker blijft en gelijk tevreden is.. Pfff, t is moeilijk zeg, je weet niet wat je moet doen he, overdag is er echt niks aan de hand, slaapt ze prima en wordt wakker voor d'r fles en tukt daarna gelijk weer verder, soms eventjes wakker maar niet lang. S nachts echt uren achter elkaar klaarwakker, zo vervelend. Zou willen dat het steeds een beetje beter ging maar we zijn nog niks opgeschoten helaas.

Gewoon proberen. Is ook lastig. De eerste was bij mij ook een keer niet aangekomen op het consultatie bureau omdat ik niet had begrepen dat de voeding omhoog moest haha. Hij had reserve zat dus niet onder geleden hoor. Maar in zijn groeicurve zit een dip. Zeggen ze steeds als er een gewicht ingevoerd wordt, gek he die dip hier haha ik ben maar gestopt met uitleggen hoe dat kwam :)

Terug
Bovenaan