Hoeveel drinkt jullie baby van 6,5 maand

Dat is ook een mooi schema Cynthia!
Ja hier veranderd het slaappatroon ook continu. We zitten vaak nog op 4 slaapjes per dag waarvan vaak 2/3 korte en 1 lange zou fijner zijn als het twee langere worden en 1 korte haha!
En denk ook indd wel dat het oké is de hoeveelheid vocht die ze zo binnen krijgt.
Ze lijkt iig tevreden maar vind het soms wel eens moeilijk waar je goed aan doet 

Met 6,5 maand dronk mijn zoontje nog geen 3 flessen. Hij is nu ruim 7,5 maand en sinds 1 week zitten we op 3 flessen. Ik ben van mening dat het van je kindje afhangt. Mijn zoontje is vanaf de geboorte al een echte vreetzak en krijgt al geruime tijd 2stuks fruit, meerdere keren water tussendoor, groentehap 200gr en zo af en toe een gezond tussendoortje. De flessen zijn nu s ochtends en s avonds 180/6 met pap en dan nog 1 tussendoor van 150. Het cb wil dat die fles 120 is, maar dat vindt hij gewoon te weinig, dus krijgt hij nog lekker 150. Dat komt vanzelf wel een keer. Hij heeft het tot nu toe elke x zelf aangegeven als hij iets te veel vond, dus dar komt met dit ook wel

Mijn zoontje zijn we nu sinds 2 daagjes gestart met de boterham. Iets vroeger dan gepland, maar we mochten er al mee starten. Hij is over n dikke week 6 maanden. Eerst kreeg hij altijd 1e fles 210+7, 2e en 3e fles 180+6 en 4e (laatste) weer 210+7. Gisteren bij zijn 2e fles, die bij de boterham, 150+5 in gedaan. Alleen, na zijn middagslaapje, spuugde hij best wat terug en dat is zuur, bleeegh! Ook de 3e fles liet hij ongeveer 50 ml staan. Ik denk dat ik straks bij de boterham, dus nog maar 120+4 geef.

Terug
Bovenaan