Hoeveel drinkt jullie kind?

mijn zoontje is 3 maanden en krijgt nu 5 flessen van 200 cc
ook ngo friso extra ik heb nogal een homgehals, elk kind is anders hoor als je kind genoeg heeft is het goed, das bij de een wat meer of minder dan bij de ander.
greotjes starcy

hoi allemaal,

mijn zoontje is nu 6 weken en drinkt nu 165cc.
maar vaak komt hij dan alweer na 2 uur omdat hij dan alweer honger heeft.
ik vindt het eigenlijk nog best wel veel.
maar snachts heeft hij genoeg aan 165cc en slaapt hij vaak de hele nacht door.

groetjes saloua

Hoi,

ik zou echt niet weten hoeveel Stijn drinkt. Ik heb geen peilstok op mijn borsten zitten. Hij krijgt gemiddeld vijf voedingen per dag. Dan ben ik binnen tien minuten alweer klaar. Maar hij groeit driehonderd gram per week dus het zal wel genoeg zijn wat hij drinkt.

Groetjes van marloes

Hoi,
Veerle is nu ruim 3 maanden en krijgt 5 flessen van 200 cc (inclusief 6 schepjes), maar ze drinkt bijna nooit haar flessen leeg. Meestal laat ze tussen de 20 en 50 cc staan.

Groetjes,
Floor

Hai,

Mijn kindje is nu 8 weken en ik biedt haar 5x 150 water + 5 scheppen aan, vaak drinkt ze dit niet helemaal op, en laat ze 20 tot 40cc staan.
Het verschilt per kindje wat ze drinken, en als ze goed groeien is er toch helemaal niks aan de hand, ik moet wel zeggen dat ik mijn kindje tot 3 weken volledige borstvoeding heb gegeven en tot 7 weken nog afbouwend 3, 2, 1 fles afgekolfde borstvoeding, hier pakte ze 120 van en niet meer, maar ze groeit gemiddeld 250 gram per week, dus ik maak me nergens druk in hoor, een kindje pakt wel wat hij/ zij nodig heeft. Een beter bewijs als goed groeien en aankomen is er niet!!

Succes!!

Terug
Bovenaan