Hoeveel echo's hebben jullie al gehad?

Hier nu met 12 weken ook 2 echo's gehad.
De eerste met 8 weken om evt te kunnen uitsluiten dat het om een 2ling zou gaan (ik was zooo ziek) en met 11 weken (11w5d) een termijnecho om de datum te bepalen!
 
Ik ben 10 weken en 2 dagen (waarschijnlijk) en heb 2 echo's gehad. Met 8 weken de eerste echo, en een week later een controle omdat ik heel erg veel pijn had. Die was dus niet gepland.

Met 12 weken heb ik dus eigenlijk de tweede echte echo en dan gaan zo ook bepalen hoe ver ik nu precies ben en wanneer ons kleintje is uitgerekend...
 
Ik ben 10 weken en 2 dagen zwanger en heb met 7 weken en 5 dagen mijn eerste echo gehad. Toen konden ze nog niet exact vaststellen hoelang ik zwanger was omdat de meting steeds niet klopte. Daarom met 9 weken en 4 dagen nog een echo gehad, toen is het wel vastgesteld.
 
Ik ben vandaag precies 12 weken zwanger. Met 8w2d mijn eerste echo gehad en met 11w4d mijn 2e echo.
Bij ons in de praktijk krijg je tegenwoordig met 8 en 12 weken een echo.
 
ik ben vandaag 12 weken en ga me 13 week in.
ik heb 3x een echo gehad ivm een miskraam in aug met 11 weken en met bloedingen die ik in deze zwangerschap heb gehad.
nu krijg ik me 4de echo op 14 feb ben dan precies 15 weken ga dan me 16 week in.

groetjes cora
 
Ik zit nu op 11 weken en 3 dgn, dus in de 12e week. Ik heb bij de 1e intake een echo gehad, destijds op 8 wkn en afgelopen dinsdag de termijn echo. De volgende wordt zoals bij de meeste bij 20 wkn.
14 febr gaan we op controle maar dan gaan we het hartje luisteren.

Groeten Debs
 
Ik ben vandaag 11 weken en 3 dagen zwanger (12e week dus).
Ik heb met 8 weken en 6 dagen mijn eerste echo gehad. Vandaag de tweede. Ik ga naar een echopraktijk en niet naar het ziekenhuis voor een echo. Deze man doet ook 2 keer een termijnecho om zeker te zijn.
De uitgerekende datum van 2,5 halve week geleden was dezelfde als vandaag :)
Ben nu dus ook helemaal in de wolken, nu ik onze kleine weer gezien heb. We hebben zelfs al even in 3D gekeken, het filmpje heb ik op USB stick mee naar huis gekregen! Over 5 weken mag ik nog een keer komen, als extraatje voor de 20-weken echo.
Super blij :)
 
Ik ben nu 10 weken en 4 dagen, en ik heb er tot nu toe 2 gehad, beide als termijnecho. De eerste keer (was ik 8 weken) was de kleine te klein om het goed te bepalen, de tweede keer (9 weken en 6 dagen) konden ze het echt goed bepalen. Dit was nodig omdat wij de combinatietest laten doen, dus dan moeten ze exact weten hoe ver je bent. En straks krijgen we er dus nog een (bij 12 weken en 6 dagen), voor de nekplooimeting.
 
Terug
Bovenaan