Ik heb geloof ik een veelvraatje gebaard, want ik vind dat ik best veel voeding geef (en dat hij nog steeds moord en brand schreeuwt als het niet op tijd komt).
Diederik krijgt per dag:
fles 210+7+3 scheppen pap
2 stuks fruit
brood met beleg + fles 210+7
150 cc diksap (sterk verdund) + halve soepstengel
flink wat avondeten (als ik zelf maak ruim de hoeveelheid van een potje Olvarit)
fles 210+7
Het CB gaf aan dat de middagfles naar 150 cc moet, pfff, dat red ik nooit! Ik heb vandaag anderhalf broodje gegeven, en een fles van 180+6, maar nog minder... lukt volgens mij echt niet!
Hij is op zich ook groot (bovenlijn groeicurve) en al over de 10 kg.
Hoeveel eten jullie kleintjes? En wat kunnen ze inmiddels?
Diederik (8,5 maand) kan sinds een week zelf op zijn kont gaan zitten. Hij kruipt nog niet (waarom dat nog oefenen als je er ook lekker bij kunt gaan zitten?) en ik denk dat hij zich snel genoeg gaat optrekken.
Diederik krijgt per dag:
fles 210+7+3 scheppen pap
2 stuks fruit
brood met beleg + fles 210+7
150 cc diksap (sterk verdund) + halve soepstengel
flink wat avondeten (als ik zelf maak ruim de hoeveelheid van een potje Olvarit)
fles 210+7
Het CB gaf aan dat de middagfles naar 150 cc moet, pfff, dat red ik nooit! Ik heb vandaag anderhalf broodje gegeven, en een fles van 180+6, maar nog minder... lukt volgens mij echt niet!
Hij is op zich ook groot (bovenlijn groeicurve) en al over de 10 kg.
Hoeveel eten jullie kleintjes? En wat kunnen ze inmiddels?
Diederik (8,5 maand) kan sinds een week zelf op zijn kont gaan zitten. Hij kruipt nog niet (waarom dat nog oefenen als je er ook lekker bij kunt gaan zitten?) en ik denk dat hij zich snel genoeg gaat optrekken.