Hoeveel flesjes

Logan is 7 week bijna 5 kg misschien nu al wel zwaarder en krijgt ook 7x150 af en toe 180
Hij heeft voor hongerige baby's en krijgt bij de laatste en snachts theelepeltje rijstebloem erdoor
 
Hoezo krijgt hij dat als ik vragen mag? Slapen ze dan door? Of is het omdat hongerige baby's ook niet voldoende voor hem is? Cb adviseerde dat ik ook 180 kon geven maar dan 5 flesjes maar merk dat hij het niet red om de vier uur hij komt meestal om de 3,5 uur dus zou betekenen dat zijn nachtvoeding weg zou vallen
 
ik geef 4 flesjes van 150 cc en de laatste (rond twaalf uur) van 180 cc. Dan slaapt hij door tot 8 uur :) Sergio weegt ook rond de 5 kilo. Ik zou ook iets meer proberen te geven dan... sergio heeft vaak na 4 uur nog niet eens honger!
 
Hier weegt Lucas is nu 9 weken en ruim 5,5 kg. Hij krijgt 5 a 6 flessen van 120cc en soms drinkt hij ze niet eens helemaal leeg. Hij krijgt de ene keer gekolfde melk en af en toe kunstvoeding. Hij drinkt om de 4 uur trouwens.

Bij de cb vonden ze het een prima gewicht. Moet wel zeggen dat ik een schepje extra kunstvoeding erbij gooi omdat hij zijn fles niet altijd leeg drinkt. Dat was verder geen probleem.
 
Voeding voor hongerige baby's heeft hij niet genoeg aan.
Hij slaapt er niet op door hoor. Soms 3 uur maar wel vaker 4 tot 5 uur.
Hij laat nu al 2 dagen overdag 1 vallen slaapt dan van uur of 10 tot 16 uur.
Ze hebben mij ook 180 geadviseerd maar of hij krijgt het niet op of komt 3 uur later gewoon weer en vind 7 van 180 te gek worden.
 
Terug
Bovenaan