Hoeveel flesjes

Myrthe is ruim 5 weken nu en krijgt 6 à 7 flessen van 140 cc en voor hongerige baby's. Ik moet echt vaak rekken zodat er 3 uur tussen zit, als het aan Myrthe ligt krijgt zo soms om de twee en half uur weer.
En meer in de fles doen helpt hier niet want dat drinkt ze niet op. Ze slaapt nu gemiddeld 6 uur in de nacht, maar ook niet altijd hihu
 
Laurie is 8 weken en ik denk ong 5 kg. Ze krijgt 6 flesjes van 150ml. De ene x drinkt ze ze met gemak leeg de andere x drinkt ze bijv maar 100. Ook Laurie begint na 2 a 2 1/2u weer te zeuren. Gister 22u de laatste fles, ze dronk maar de helft leeg maar toch doorgeslapen tot 8:30. Terwijl ze de laatste 3 nachten ook weer rond 4u kwam..
Ik ben trouwens toch over op kv. Met bv bleef ze maar vragen en krijsen.. Er zat gewoon niet genoeg voeding in:-( en nu eindelijk meer ritme ze slaapt iets meer. Hoewel overdag nog slecht. Maar snachts over t algemeen van 22 tot 8 a 8:30
 
ayoub weegt ong nog geen 4,5 kg en drinkt 6 a 7 fles van 150= 165 is dat veel waarschijnlijk daarom veel mondjes spugen ?
 
Terug
Bovenaan