Hoeveel flesvoeding 12 maanden?

Dank jullie voor de reacties. Ze krijgt nu nog bv ochtend en avond. Bij de boterham (ochtend en middag) geef ik haar als ik thuis ben al een klein bekertje kinderen soyamelk en wat water/thee. Daar wil ik nu gewone koemelk gaan geven. Bij de oppas krijgt ze bij de middag boterham nog opvolgmelk.
Verder drinkt ze tussendoor en bij de maaltijden ook water/thee. Het avondeten en boterham gaat best prima.

Omdat ik langzaam de ochtend en avond bv eraf wil halen vroeg ik me af of en hoeveel kunstvoeding ik moest geven. Maar melk zou ook kunnen. Omdat ze zo'n slanke meid is dacht ik nog aan kv. 
 
Ik heb totdat m'n dochter 1 jaar was bv gegeven. Met 11.5 maand gaf ik geen ochtendvoeding meer maar pap gemaakt van halfvolle koemelk. Toen ze een jaar was ben ik ook gestopt met de avondvoeding. Dat ging hier eigenlijk meteen goed. Had ook niet meer het idee dat ze op dat moment veel dronk. Vanaf toen gaf ik haar dus sochtends 200 ml pap, tussen de middag een bekertje melk en savonds na het eten een schaaltje yoghurt. Tussendoor water of diksap. 
Als je het idee hebt dat ze het echt nog nodig heeft, kun je nog kv gaan geven, maar zou het niet doen als ze gewone melk ook lekker vindt. 
 
 
Terug
Bovenaan