A
Anoniem
Guest
Om meer te kunnen kolven kun je om te beginnen een keer vaker kolven op een dag, je lichaam gaat dan meer melk aanmaken (duurd een paar dagen) en in ieder geval de borst goed leeg kolven. Als de borst goed geleegd wordt word er meer melk aangemaakt omdat het lichaam denkt dat er te weinig is, als er melk in de borst achterblijft dan gaat het lichaam minder produceren.
Heel veel vragen over bv en kolven kun je ook kwijt op www.borstvoeden.info, hier zitten verschillende meiden met veel bv ervaring.
Mijn dochter drinkt de keren dat ze uit een flesje drinkt soms 60 ml en soms 110 ml, dit wisseld heel erg gelang de tijd van de dag. Gemiddeld drinkt ze zo'n 80 ml per keer als ze een flesje krijgt, ik doe er ook altijd meer in en kijk gewoon hoeveel ze zelf wil.
Ze weegt trouwens nu ook ongeveer 4 kilo (geboortegewicht 2675gr)
Groetjes Natalie
Heel veel vragen over bv en kolven kun je ook kwijt op www.borstvoeden.info, hier zitten verschillende meiden met veel bv ervaring.
Mijn dochter drinkt de keren dat ze uit een flesje drinkt soms 60 ml en soms 110 ml, dit wisseld heel erg gelang de tijd van de dag. Gemiddeld drinkt ze zo'n 80 ml per keer als ze een flesje krijgt, ik doe er ook altijd meer in en kijk gewoon hoeveel ze zelf wil.
Ze weegt trouwens nu ook ongeveer 4 kilo (geboortegewicht 2675gr)
Groetjes Natalie