Hoeveel geld??Wat is 'normaal'?!

Als je mij 500 euro geeft dan kom ik met weinig of niets terug omdat ik merkkleding veel te duur vind. De uitverkoop is leuk om te snuffelen en iets moois vinden voor weinig een sport voor mij.

Goede schoentjes voor mijn dochtertje vind ik wel belangrijk dus ik denk dat deze ook de duurste aankopen zullen zijn.

Ik kan best meer uitgeven maar zie het nut er niet van. Ik wil wel graag dat mijn dochtertje er leuk en netjes, verzorgd uit ziet maar hoeft naar mijn idee niet in merkkleding gegoten te worden. Als je idd dan elke maand eens gaat optellen wat je uitgegeven hebt dan kun je daar ook veel andere goede dingen van doen of sparen.

Gr Esther


 
Mijn dochtertje is nu 16 maanden en ik heb tot nu toe (even grof berekend) zo'n 350,- aan kleding uitgegeven. Daar zit veel tweedehands tussen dus ze heeft wel lekker veel om vies te maken! Ik vind dat best mee vallen en de kwaliteit is nog prima. Ze groeien er zo snel uit dat ik het echt zonde vind om er meer aan uit te geven.
Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik voor mezelf ook al 3 jaar niets heb gekocht, ik ben niet zo van het veel kleding in huis hebben, als het maar genoeg is om lekker warm te blijven en een paar stukken per persoon voor 'nette' gelegenheden!
 
Jeetje, om daar nu een bedrag aan te koppelen; geen idee wat we gemiddeld uitgeven!

Ik heb een dochter van 3.5 en een zoontje van net 1 jaar.
Kan dus geen kleding doorschuiven.

Koop meestal kleding bij de H&M of bij jola mode (van het merk persival, valt onder prijsklasse h&m) en bij lief!.
Ook wel eens hema of zeeman.
In de uitverkoop wel eens merkkleding.

Mijn vriendin heeft een zoontje die iets ouder is als die van mij; krijg daar kleding van te leen.
En ik geef de kleding van mijn dochtertje weer door aan een andere vriendin.

Soms koop ik op marktplaats en verkoop daar ook wel eens.

Ik moet toegeven: als ik de stad in ga kom ik eerder thuis met kleding voor de kinderen als voor mijzelf!
Vind het toch wel leuk om iets te kopen voor ze..
 
Thijmen heeft veel kleding, maar weinig daarvan heb ik zelf gekocht. Veel tweede hands gekregen en ik vraag het ook altijd voor verjaardag/sinterklaas. Hij is nu 21 maanden, dus hij is met één of 2 cadeautjes tevreden. Hij snapt toch nog niet echt wat sinterklaas is.
 
Terug
Bovenaan