Hoi Dine,
Ik denk dat het inderdaad heel erg verschilt per vrouw. Een vrouw die een kleine cup heeft zal er over het algemeen de eerste tien weken meer van merken dan een vrouw die al een grote cup heeft. Maar ook dat kan verschillen. Ik denk dat je je over je buik niet al te ongerust hoeft te maken, die zal wel iets opgezetter zijn, maar ik denk dat die wel gaat passen.
Heb je een korset onder je trouwjurk aan? Ik neem aan dat je die dan aan had toen je jurk op maat werd gemaakt? Soms zijn die van wat dikker materiaal, misschien dat je daar dan nog mee kunt wisselen? Ik had op mijn bruiloft cup a met extra vullingen, misschien dat je dat ook had en die weg kunt laten?
Ik ben nu pas 7 weken zwanger, maar mijn cup is nu wel een kleine b ipv a en als het zo doorgaat denk ik dat ik bij week 10 toch wel een normale b-cup zal hebben.
Ik zou echt gewoon de bruidszaak bellen hoor, zodat ze er rekening mee kunnen houden. Bij mijne werd er wel gezegd dat aanpassingen aan de jurk ivm zwangerschap voor eigen rekening zouden zijn, maar goed ik neem aan dat je liever een goed passende jurk wilt, dan eentje waren je borsten bovenuit puilen. En geloof me je bent echt niet de eerste! Ze zijn het vaak gewend. Maar zorg ervoor dat je uiterlijk in je 8ste week van de zwangerschap nog een keer gaat passen, want ze hebben wel tijd nodig om hem eventueel nog aan te passen! Succes ermee en een fijne zwangerschap en bruiloft toegewenst! Laat je dag er niet door verpesten. Het is juist extra mooi dat je zwanger bent op je trouwdag!