Hoeveel groeien je buik en borsten tot 10 weken

Tja, dat verschilt per vrouw, idd. Ik ben nu ergens tussen de 10 en 13 weken en heb er een cup bij, (van C naar D- vind het nu ook wel weer welletjes, maar moet dus nog zeker 6 maanden, dus afwachten maar hoe het verder zich ontwikkelt). Heb wel eens vrouwen meegemaakt die van een A naar een D gingen, (alhoewel dat aan het eind van de zwangerschap was, dus ik zou overal rekening mee houden, als ik jou was...
M'n buik is nog niks gegroeid. Verwacht ik ook niet zo hard, volgens mij drukt alles al erg naar binnen toe juist, en dat vind ik wel logisch vanwege m'n strakke buikspieren. Maar goed, ook dat is afwachten.
Gewoon aangeven bij de bruidszaak en als ze er extra kosten voor in rekening brengen: ja, beter extra kosten dan dat je jurk niet goed zit! Vriendin van m'n zusje had dat en die was bekaf na die dag... Het is toch wel erg fijn als je jurk als gegoten zit, zeker als je zwanger bent en toch al sneller moe!

bij mij zijn mijn borsten nooit gegroeid in het begin van de zw.schap. Pas op het eind en ook dat was niet dramatisch (van ruime b   naar een c -cup).
Mijn buik groeide bij de eerste ook nog niet, bij de 2e en volgende zw.schap wel...

Dus denk echt dat het aan te raden is zo laat mogelijk voor je trouwen de jurk nog een keer door te passen en eventueel aan te passen....

groetjes,
Marije

Dubbel gefeliciteerd!

Zoals je leest, is het bij iedereen anders...
Bij mij groeide mn buik nog niet echt met 10 weken, maar mn borsten dus wel! Ging vrij snel van een A cup, via B naar C. Hoe snel dat precies ging weet ik niet meer, maar met 10 weken iig al wel een maat groter.
Mn oude BH's passen ook echt niet meer, laatst voor de gein nog even geprobeert.. nou kon nog nieteens de helft erin kwijt!

Groetjes Tara
(27 weken)

Bedankt allemaal voor jullie reactie! Ik ben nu iets geruster. Ik wacht het gewoon even af. Ik ga een week voor de bruiloft nog passen. Mijn bh's pas ik nu allemaal nog. Mochten mijn borsten nog veel groeien, dan bel ik de bruidszaak.

hoi wat leuk dat je gaat trouwen!
ik zou ze zeker alvast bellen om het innemen van je bovenkant nog uit te stellen (of hadden ze dat al gedaan?) of ze in ieder geval in te lichten. ik ben nu 9,5 weken zwanger en ben aan alle kanten al behoorlijk uitgezet. normaal maat 36 en een kleine D, en vandaag heb ik m'n eerste zwangerschapsbroeken gekocht en de bh die ik vanmorgen aantrok zag er al bijna niet meer uit! kun je nagaan hoe snel dat groeit allemaal.
is natuurlijk bij iedereen anders, maar je weet van te voren ook niet hoe je groeit.
succes ermee!!
groetjes sabine

Terug
Bovenaan