hoeveel groente ?

hmimes

New member
Hoeveel groente eet jullie kleine die van mij eet ong een kwart postje best weinig is niet zo van de lepel .Gister tijdens eten huilen wou gewoon de fles hahah . Mond gewoon dicht . En had de fles ervoor maar een halve gegeven expres . Dat hij honger krijgt . Maar nee hoor mond moeilijk open .
Kost me zoveel energie moet er een hele feest partij van maken . Is dat bij jullie ook zo geweest of zo ??
 
Hahaha, hij is niet te foppen :).

Ik voed op verzoek. Dat deed ik ook met fruit, moest Lucas in het begin niks van hebben. Nu eet hij een pot fruit leeg. Ik ga vandaag groenten weer oppakken. Ben benieuwd of hij dat ook helemaal opeet.....
 
hoi,
hier verschilt het ook de ene of andere keer. gister heeft ze ongeveer 5cm van een courgette op. haha ik heb het niet gewogen dus weet niet hoeveel het was. vanavond eten we broccoli dus eet ze ook weer mee. ze kon van de wortelpotjes bijna een potje op, maar soms eet ze meer of minder. fruit vind ze ook heerlijk. vanmorgen een hele peer op. ik probeer zoveel mogelijk vers te geven. als ik wegga vind ik potjes wel handig :) pas bij kruitvat van die fruitbakjes meegenomen.
 
Dean en Jack eten van het fruit allebei 1 potje. Nu dan samen die potjes voor 6+ daar zit meer in maar ik denk dat ze binnenkort wel allebei een eigen potje fruit van 6+ op kunnen.

Groente gaat wat lastiger, daar hebben ze samen 1 potje van en dat gaat naar binnen maar met horten en stoten. Heb nu ook van de groenten die grote potjes gekocht voor 6+ Dat is echt een maaltijd, ook met vlees erin vermalen.

Tussen de middag krijgen ze ook een Babyliga met een half banaantje en sinaasappelsap. Straks als ze wat beter gaan eten, dan gaan ze gewoon eten, wat wij ook eten.

Heb Dean gister een paar kleine stukjes brood gegeven en hij vond het wel lekker en interessant maar na het 4e stukje stikte hij er zowat in en ben ik ermee gestopt.

Ik sla met dit alles (behalve fruit) ook wel eens een dagje over en op het kdv geven ze alleen fruit. Geen Liga of groente.

Liefs Lynn.
 
oo oke fijn om te lezen allemaal , @ rajote jammer dat je de cougette niet gewogen heb hahaha .
Mix je de liga of prakken ik had dat geprobeerd moest van kokhalzen heeft volgens mij niets met banaan ook nog . Pff blijft gepuzzel .
 
Ik doe de Liga verkruimelen en dan in de blender, met een half banaantje (soms ook zonder) en dan zeef ik een klein beetje sinaasappelsap er doorheen.
Je hoeft er geen banaan doorheen te doen hoor. ;-)
 
Hier geen probleem...
Logan eet werkelijk alles en wordt meestal boos wanneer het potje leeg is.
 
Terug
Bovenaan