hoeveel groente ?

Ja geef 3 flessen maar ik mocht van cb eerder beginnen met hapjes omdat hij snel toe was aan vaster voeding dus vandaar nog maar 3 flessen nu het liefst heeft hij er nog maar 2 hoor alleen ochtend en avond dus de middag laat hij steeds meer van staan maar moet nog even 3 houden
 
Hier eet Xilyano 's morgens altijd vers fruit dat weeg ik nooit eigenlijk en 's avonds groente 100gr en 25gr aardappel en soms ook gewoon alleen groente 125gr. Hier gaat alles er wel in zelfs witlof wat toch best een beetje bitter is. Binnenkort met een volledige maaltijd beginnen met vlees erbij. Ik denk dat ik gewoon wel nog dezelfde hoeveelheid blijf geven. Hij krijgt altijd om half6 groente en dan om 7u wil hij altijd nog even een toetje noem ik het van 80bv. Ik zit daarmee dus nog steeds op 5 voedingen maar hij drinkt per voeding maar 160 of minder, laatste voeding wel 200.
Als hij niet van liga met banaan houd misschien sinaasappel proberen, het vruchtvlees en een klein beetje sap.
 
Hier verschilt het per dag vamdaag toevallig vandaag heel potje fruit op van 6 maanden. Groente gaat soms op en soms na 5 hapjes hoeft hij het niet dan krijgt hij melk. Liga durf ik niet zo in zijn hand te geven ook evenals een lange vinger paar x geprobeerd maar het lukt hem hele grote stukken ervan af te kauwen? Waardoor ik bang ben dat hij stikt
 
Terug
Bovenaan