Hoeveel huilt jullie baby?

Liam huilt ook bijna niet...alleen als hij moe is, een boertje dwars heeft zitten of gefrustreerd raakt omdat 'ie zijn duim niet kan vinden!
Heel af en toe heeft hij een prutjesdag (zoals wij dat noemen)....dan is 'ie wat jengelig, maar dat weegt niet op tegen de dagen dat hij heerlijk in de box ligt te ontdekken, brabbelt en lacht!

11,5 week

Quinn hoor je eigenlijk ook alleen als er iets aan de hand is, zoals een vieze luier, boertje dwars enz.
Verder is hij een lekker vrolijk mannetje en huilt hij dus erg weinig. Soms heeft hij wel eens een mopperdag of een mopper uurtje, maar die komen niet vaak voor.

Quinn 12 weken

Hier ook amper. Als hij wakker is eigenlijk niet, tenzij 'schreeuwhonger' heeft. Als hij moet slapen en hij is heel moe dan moet hij vaak even huilen, ik laat hem dan even 5 minuten gaan en ga er dan naartoe. Speentje, hand op zijn voorhoofd en dan zakken de oogjes dicht...cutie!

Ik merk wel dat het lijntje dun is. Als we thuis zijn en hij lekker in zijn schematje zit en dus lekker zijn slaap kan nemen hoor je hem niet. Vandaag hele dag op pad geweest naar Speelpark oud valkeveen met mijn oudste, daarna nog eten bij zus. Toen was het op. Hij slaapt nauwelijks in de kinderwagen en was helemaal moe. Van het geluid dat mijn oudste en nichtje maakten raakte hij al helemaal van de kook. Toen was het wel huilen, huilen. Een hele dag met teveel prikkels en te weinig slaapt trekt hij gewoon nog niet goed. Vanavond thuis viel hij in diepe slaap en ik denk dat we hem voorlopig niet horen...

Groetjes, Marijne 12 wk

Hier ook een meid die nauwelijks huilt...alleen als er echt wat is..poepbroek...erg moe..honger..enz..
maar dan jengelt ze...huilen doet ze niet echt!!
Groetjes Liesbeth 13w5d

Ja hier eigenlijk ook weinig huilen, alleen nu ze thuis is ietsjes meer, maar dat kwam ook door haar over vermoeidheid. Maar verder als ze honger heeft en het te lang duurt, of een vieze broek. Maar voordeel wij horen haar niet door de canule, je hoort meer pruttelen. Ook wel erg irritant, want wij horen geen verschil in haar huiltjes!!

Groetjes Pauline 20w6d

Terug
Bovenaan