Hoeveel is jullie lichaam veranderd na bevalling ?

Wat gewicht betreft ben ik op hetzelfde gewicht als voor mijn zwangerschappen. Ik was ook heel snel weer op mijn oude gewicht. Dat duurde maar een week of twee.
Maar na de tweede zwangerschap is mijn buik nooit meer zo strak geworden als het was. Na de eerste keer lukte dat wel, maar nu niet meer.

Wat gewicht betreft ben ik op hetzelfde gewicht als voor mijn zwangerschappen. Ik was ook heel snel weer op mijn oude gewicht. Dat duurde maar een week of twee.
Maar na de tweede zwangerschap is mijn buik nooit meer zo strak geworden als het was. Na de eerste keer lukte dat wel, maar nu niet meer.

hoihoi

ook ij mij zijn de heupen breeder als normaal
ben nu wel een stuk lichter als voor de zwangerschap van floor en heb meer los vel hangen
mijn borsten zijn niet echt groter dan voorheen maar k geef wel nog bv

bij nathalia 20 kilo aangekomen.
van 48 kilo naar 68 kilo.
5 dagen later passtte ik al mn oude kleren weer.
alleen mn borsten waren van een a naar een c gegaan. ( en trots dat ik was hahahahaha tot ik stopte met de bv en ze zo weer inzakte naar weer een a :S:S:S)
nu ben ik 28 weken zwanger, van a naar b gegaan qua cupmaat, 9 kilo aangekomen maar alleen in mn romp ( borsten/buik)
de rest van mn figuurtje is nog steeds t zelfde gelukkig.
striemen heb ik niet, nergens niet.
heb bij nathalia en deze zwangerschap heel goed gesmeerd met olie en mn huid blijf ik kneden, zodat die soepel blijft en dus de kans op striemen verminderd.

en nu is het maar afwachten. hoe mn lichaam er na deze uit zal zien hahahaha.

liefs, do

bij nathalia 20 kilo aangekomen.
van 48 kilo naar 68 kilo.
5 dagen later passtte ik al mn oude kleren weer.
alleen mn borsten waren van een a naar een c gegaan. ( en trots dat ik was hahahahaha tot ik stopte met de bv en ze zo weer inzakte naar weer een a :S:S:S)
nu ben ik 28 weken zwanger, van a naar b gegaan qua cupmaat, 9 kilo aangekomen maar alleen in mn romp ( borsten/buik)
de rest van mn figuurtje is nog steeds t zelfde gelukkig.
striemen heb ik niet, nergens niet.
heb bij nathalia en deze zwangerschap heel goed gesmeerd met olie en mn huid blijf ik kneden, zodat die soepel blijft en dus de kans op striemen verminderd.

en nu is het maar afwachten. hoe mn lichaam er na deze uit zal zien hahahaha.

liefs, do

M'n lichaam...ik was voorheen al onzeker over m'n lijf, brede heupen en de rest slank. En nu...zijn de verhoudingen nog extremer, m'n borsten hangen...maar ik heb er een super mooi mannetje voor terug gekregen!!!!

Toch ben ik 'blij' hier te lezen dat er meerdere zijn met hetzelfde probleem...

Liefs Lientje

Mijn lichaam is zeker wel veranderd, maar ik ben nog best tevreden, eigenlijk! Nog twee kilo eraf en ik weeg weer 56 kg, net als voorheen.... en dat mijn buik niet meer zo strak is als voor het kinder-tijdperk, tja..... ik vind het nog een wonder dat na drie zwangerschappen die buik uberhaupt is teruggegaan naar acceptabele proporties haha. Als je ziet hoe dik je buik wordt....
En ja, ik mag mezelf in deze ook wel wat verwijten, de buikspieroefeningen heb ik nog niet echt trouw gedaan, dus!
Mijn ervaring is echter ook dat hoe meer zwangerschappen je doormaakt, hoe moeilijker je weer op je oude gewicht terugkomt... Na de eerste was dat zo gepiept, na de tweede duurde het al langer, en nu.... afwachten maar.
Gr's Noor

Moest wel lachen om het berichtje van "mama van zarah" .... haha dat gevoel ken ik jah!
Na de zwangerschap van Daniel woog ik 19 kilo meer, ben van 55 naar 74 kilo gegaan.
Mn heupen zijn een stuk breder geworden en kon toen niets meer aan... heb dus nu allerlei maten op zolder liggen haha omdat ik nu weer afgevallen ben.
Verder ziet mijn buik en heupen eruit als de bovenkant van een amazonegebied zoveel striae als dat ik heb... pffff heb me lek gesmeerd tijdens mn zwangerschap, maar heb dus niets geholpen.
Mn borsten stonden vroeger nog wel parmantig naar voren maar zijn verandert in slappen thee zakkies.. ben bang als ik er nog wat zwangershappen en bv achter de rug heb in de toekomst dat ik ze in mn bh moet oprollen, hahaha
Mn buik is zeker niet meer strak en hang een beetje maar jah...wat hogere modellen spijkerbroek en probleem weer (beetje) opgelost.
Tja, je krijgt er ongelooflijk liefs voor terug maar moeder zijn maakt het je er niet mooier op ;-)

Liefs Marina

Terug
Bovenaan