Lieve meiden,
Hoe gaat het nu met jullie?
Met mij gaat het wel redelijk, het is wel heel erg wennen om na zo'n lange tijd weer eraan te moeten denken dat je de pil in moet nemen!!
@ Brusje, meid, ook jij hebt een heleboel mee moeten maken en wat vreselijk een mola zwangerschap.
Vind het zo erg voor je, heb er gewoon geen woorden voor.
Ik snap dat jullie er voorlopig ook 'klaar' mee zijn, en een pauze in (moeten) lassen. Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat het vreselijk aan je knaagt.Dat doet het bij mij tenminste wel.
Ik heb 3 vriendinnen die nu zwanger zijn en het is niet te geloven maar ze lopen alle 3 bijna even ver als wat ik zou zijn als deze 3 zwangerschappen niet fout waren gegaan.
Leuk en fijn voor hun maar heel moeilijk en confronterend voor mij.....
Geniet van je mannetje, ik koester mijn meisje ook en ben net als jij zo blij dat ik haar heb!
Sterkte meis!!!
@ khendriks: Hoe was de echo vandaag? Ik hoop goed!!!!
@ Tamjoh, wat heerlijk zeg dat je toch nog zwanger bent geworden, een 'bewijs' van altijd hoop blijven houden!
Geniet en koester je kindjes!!!!
@ Iris: Wat vreselijk voor je zeg, dat is echt het ergste wat een mens mee kan maken.
Hoe gaat het nu met je? Zijn jullie wel bezig om weer zwanger te worden of hebben jullie ook een 'pauze' ingelast?
Als wij zouden willen kunnen we een chromosoom en stollingsonderzoek laten doen, maar daar staan wij nu niet voor open...
Net wat je zegt, eerst verwerken en nadenken over de toekomst!!
Ik geniet zeker van mijn man en dochter!! Ik koester haar elke dag (ook al is ze een lekkere 3,5 jarige peuter!!!haha!) Nee ben zo dankbaar dat ik haar heb!!!
Hele dikke knuffel voor jullie allemaal!!!!!!