Hoeveel kilo er al aan?

Hoi meiden,

Hoeveel kilo zit er bij jullie al extra aan ha,ha?
Bij mij nu ongeveer 8 a 9 kilo ben nu 23,5 week zwanger.
Vorige zwangerschap was ik ruim 20 kilo aangekomen maar die waren er ook binnen 5 maanden weer af.
Ben gewoon benieuwd of er nog meer meiden "zoveel" aangekomen zijn.
Heb normaal een gewicht van 75 kilo en ben 1.72.

Groetjes Pupke

Hoi pupke,
ik ben 20+2 zwanger ben 1.58 lang, mijn gewicht ligt normaal rond 57 kilo.

Ik ben de eerste 2 maanden 7 kilo afgevallen, woog toen 50 kilo, nu 2 maanden later weeg ik 61 kilo!
Dus maar 4 kilo van me begingewicht.

Mja als ik dan kijk in 2 maanden 11 kilo.... hmmm hahaha....

Groetjes!

ik ben nu 25 weken, 1.68 lang en normaal 67 kilo, afgevallen tot 63 kilo en nu 68 kilo, dus een hele kilo zwaarder dan aan het begin. bij de oudste was ik 2 kilo zwaarder op het eind. Denk dat er nu wat meer aan komt. Ik was 10 dagen na de bevalling net zo licht als 10 jaar daarvoor. dus van mij mag dat weer hahaha. Maar het kwam er langzaam weer aan. Ik werk andersom.

Ik ben nu 23 weken en al vanaf begin dat ik zwanger was 4 kilo aangekomen (veel vocht vast houden in lichaam) En nu zo'n 6 tot 8 kilo aangekomen. Schommelt elke dag ivm vocht vast houden.

Ik ben nu 21 weken en ben negen kilo aangekomen. Vooral in het begin ging het snel, ik was vaak misselijk en iets eten hielp daar tegen. Ik hoop dat het nu minder snel gaat, want ik ben er niet zi zeker van dat ik alles er weer afkrijg straks.
Groetjes

500 gram? Wow. Ik ben dus 10kg aangekomen. Mn skinny jeans zitten ook niet meer zo lekker haha.
Maar ik heb ook wel een grote buik en groot kind dat bij de 20-weken echo niet eens in de grafiek paste. My goodness. We zullen zien hoe het gaat. Ik ben bang dat Mei een zware maand gaat worden letterlijk en figuurlijk ;)

Terug
Bovenaan