Hoeveel kilo er al aan?

@Jlien85 ben je niet verder dan je aantal weken dat je nu bent?
De baby en mijn buik zijn ook groter dan vergeleken moet zijn met de aantal weken dat ik zwanger ben. Dus nu ben ik een week verder gezet. En tijdens 30 weken echo gaat ze de groei weer opnieuw meten.

Hoi. Ik schaam me een beetje. Ik had al overgewicht voor de zwangerschap en ben nu ook teveel aangekomen. Ik ben vandaag 22 weken zwanger en er zit 9 kg bij :-( ik was vandaag bij de verloskundige en eigenlijk mag ik nu de rest vd zwangerschap niks meer aankomen. Ik sporte voor de zwangerschap 2x per week en dat ligt nu eigenlijk een beetje stil (door moeheid, maar ook door drukte met werk en studie) de blijdschap die ik steeds voelde dat ik zwanger ben is vandaag even wat minder. Ik besef me dat ik echt minder moet gaan snoepen en dat ik weer naar de sportschool moet gaan. De verloskundige was niet kwaad ofzo hoor, maar ik heb haar wel moeten beloven dat ik bij mijn volgende controle (over 3 weken) niks aangekomen ben... ik hou overigens ook wat vocht vast (heb snachts ook last van 1 hand door carpaal tunnelsyndroom) maar daar wilde ze wat mn gewicht betreft eigenlijk niks van weten.... ik baal een beetje vandaag.zucht.

Ach meiden ik ben opgelucht dat ik niet de enigste ben met zoveel kilo erbij.
Vorige keer ruim 20 kilo aangekomen en dat was er ook binnen een paar maanden af dus komt wel goed hoor ;-)
Ik werk zelf ook minder en dan komt het gewoon sneller eraan en tja ik snoep ook elke dag wel wat niet mega of zo.
Ik hou van zwanger zijn!!!!!!!!
Even niet druk maken over je figuur!

Ik schaam me ook een beetje, ben al 9 kilo aangekomen. Ben normaal 75 kilo en ben 1.80. Heb ook rond gezicht zeg. Ik heb eerste maanden wat meer gegeten, hielp tegen misselijkheid. Maar dat geldt al niet meer. Voel me hierdoor helemaal niet mooi en stralend, geneer me eerder een beetje voor mijn dikke benen en grote buik. Dit is al mijn 3e kindje, en elke keer kwam het best snel weer goed, dus ik heb me echt voorgenomen meer te gaan genieten van mg grote lichaam- en okee, wat minder te eten...

nou mijn vorige zwangerschap ben ik 30 kilo aangekomen!!! dus het kan nog erger ;-)
Ik ben met 63 kg begonnen
nu ben ik 18 weken zwanger en ben al 8 kilo aangekomen dus dat lijkt weer de zelfde kant op te gaan hellupp... ;-)

Ik ben nu 25 weken en in totaal zo'n 12 kilo aangekomen al, dit terwijl ik toch nog voldoende beweeg en niet belachelijk snoep. Ik wist van te voren al wel dat ik niet een van de gelukkige zou zijn die maar een paar kilo aan zou komen ;) Ik hoop dat het vanaf nu niet meer zo snel gaat, al moet ik zeggen dat ik ook steeds minder kan eten omdat de kleine iedere keer tegen mijn maag trapt haha :)

ik ben nu 22 weken en ik dit nu op 3,5 kilo. Maar na mijn zwangerschap wil ik wel echt weer terug naar mijn ouder gewicht van anderhalf jaar geleden. Toen ik topfit was....

Terug
Bovenaan