Hoeveel kilo er al aan?

Hoi allemaal,

Ik ben vandaag precies 13 weken zwanger van ons eerste kindje en mijn buikje begint te groeien! Zeker in de loop van de dag/avond wordt het steeds beter zichtbaar!
Voor ik zwanger was woog ik 65.5 kg (ben 180 cm lang) en ik weeg nu tussen de 68.5 - 69 kilo. Ben in totaal dus zo’n 3 – 4 kilo aangekomen in 13 weken. Vorige week tijdens de ultrasound zeiden ze dat ik me over mijn gewicht geen zorgen hoefde te maken. Ik heb total geen idee wat een normale gewichtstoename is voor ~13 weken.
Ben benieuwd hoe dat bij jullie zit.

Groetjes

Ik ben nu 13w1d! En denk dat ik ongeveer 1 kilo aangekomen ben. Maar is bij iedereen natuurlijk anders! Bij mij zie je nu ook een klein beetje een buikje! Ben 165 en woog ong 58 kilo

Ik ben nu 15w1d en weeg 72kg. Mijn startgewicht was 74kg. Ben eerst wat afgevallen. Bij mijn eerste zwangerschap viel ik ook eerst 3kg af en zat met 26wkn pas weer op mn startgewicht! Uiteindelijk nog geen 10kg aangekomen. En binnen een week na de bevalling was al het extra gewicht er weer af.

Ik hoop heel erg dat het weer een beetje zoals bij de 1e gaat, maar ja, we zullen het zien. Gemiddeld kom je zo'n 13kg aan volgensmij. De een wat meer, de ander wat minder. Wat normaal is rond deze weken, geen idee, maar als de vk of gyn zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken, zou ik dat ook niet doen hoor. Ze zeggen het echt wel als het moet!!

Ik ben nu bijna 14 week en ik ben 2,4 kg aangekomen.
Valt nog mee dacht ik aangezien ik bij mijn eerste zwangerschap ben ik 25kg aangekomen :O gelukkig ben ik het ook weer allemaal kwijtgeraakt, maar dat heeft wel even geduurd.

Hè, volgens mij is dat erg wisselend. Ik weeg normaal zo'n 61 kilo. En ondanks dat ik niet heb overgegeven ben ik eerst 3 kilo afgevallen. Misschien de spanning een beetje. Nu ben ik 15w 3d en weeg ik 61,6 kilo. Ik heb alleen nog niet echt een buikje. Eerder kan ik het een lekker winter laagje noemen haha.

Liefs

hey
ik was voor alles 78kg en 1.72
voor een dikke maand geleden was ik al 12 kg aangekomen!!!!!
ik heb mijn controle's in het ziekenhuis,(ik heb diabetes)
en toen ik net zwanger was moest ik al schildkliertabletten slikken omdat die waardes te laag waren,alleen het gekke is ik word helemaal niet gewogen bij de gynacoloog!?
wel bij de internist,en daar moet ik as dinsdag weer heen,dus we zullen zien hoeveel ik er bij ben gekomen,ik hoop niet te veel want het moet er na de bevalling ook weer af!!!
maar dat is een probleem voor erna!!
groetjes karin

Hoi,

Ik was voor de zwangerschap 63 kilo.
Nu ben ik 13 w en 5dg en weeg 70 kilo :0 !

Tja o.a. door het stoppen met roken en totaal geen misselijkheid..haha
Ik probeer gewoon heel gezond te eten en niet overal aan toe te geven!

Terug
Bovenaan