Hoeveel kilo er al aan?

Ik ben nog hetzelde... Maar aangezien ik net iets te zwaar ben vind ik dat niet erg. Komt door het overgeven. Heb wel al een super grote zwangerschapsbuik. Met de vorige 2 had ik zo'n buik met dik 5 maand... Dus hoop dat dr buik straks ook even stil blijft staan, haha. Vorige 2 zwangetschappen beide 25 kilo gegroeid hoop dat nu niet te halen, maar ach... We zien het wel

Hoi hoi, ik ben eigenlijk van het juli forum, maar dacht, laat ik eens bij augustus gaan neuzen. Ik ben nu bijna 18 weken en nog geen grammetje aangekomen.... Ik ben eerst een paar kilo afgevallen (van 56 kilo naar 54 kilo) en zit nu weer terug op 56 kilo (met mijn 1,72 is dit al niet heel veel). Ik eet en eet en eet, maar het komt er maar niet bij... 1 maart mag ik weer naar de verloskundige, dan ga ik het toch maar eens navragen.

Ik ben nu ruim 16 weken. Was een kilo of drie aangekomen, maar die ben ik inmiddels weer kwijt. Ben veel misselijk geweest, dus niet heel veel gegeten. Wel heb ik al een flinke buik. Mijn zus en vriendinnen hadden zo'n buik pas met ongeveer 5 of 6 maanden. Ben er wel blij mee hoor :)

boehoe!!! ik ben zwanger van mn eerste kindje, ik was altijd 51 kilo en nu al , na 15 weken 10 kilo aangekomen!!!!!
dat is wel heeel veel als ik t zo lees? ik snaai niet meer dan anders en doe ook nog s 2 keer per week zwangerfit gym? ik snap er niks van? maar ja 1 troost, met die kleine gaat t top!

Terug
Bovenaan