Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben nu 12 kilo aangekomen met 30w zwanger. Maar was voor de zwangerschap er ongeveer 3 kwijt dus dat ging er extra rap aan... haha ik kom heel snel aan. Moet echt opletten normaal gesproken eet ik savonds na het eten niets meer anders zit er zo een kilo aan per week. Maar ja nu moet je wel extra eten natuurlijk en heb ook wel echt veel honger. Maar neem dan extra fruit en brood en yogurt en geen zakken chips ofzo haha
Wel jaloers op sommige hoor... die zo weinig aankomen!
Nu 28 weken zwanger en 10 kilo aangekomen (ongeveer, heb lang niet op de weegschaal gestaan voor ik zwanger werd) Bij de oudste twee beide keren 13 kilo aangekomen, dus zie wel wat dit wordt. Lijkt me meer te worden...
Hoewel het verschilt zit toch iedereen zo beetje op het zelfde...geen extreme uitschieters ofzo.
ik sta er eigenlijk van te kijken dat ik zelf nog maar zo weinig ben aangekomen want ik heb vreselijk last van "vreet buien"
maar moet ook eerlijk zeggen dat ik momenteel echt in een stress periode zit dus misschien dat ik daarom ook niet veel aankom...ik weet het niet eigenlijk.
Ik ben 8 kilo aangekomen met 29+1 (vorige week gewogen bijv vk).
Met mijn vorige zwangerschap was ik ,5 kilo aangekomen rond de 29 a 30 weken en toen totaal 16 kilo, dus het zal deze keer ook wel een beetje die kant op gaan!
Liefs sabina