Hoeveel kilo ?

hoi

hier een mama die op 4 okt is uitgerekend..
eerste maanden 2 kio afgevallen..met die 2 erbij zit ik op ca 6 kilo.
Bij mijn dochter was ik in totaal 13 kio aangekomen.
NU Iis mijn startgewicht niet heel laag dus ik had al wat reserves denk ik...gelukkig misschien scheelt straks weer.
vandaag alweer 30 weken..schiet op
 
Fijn toch dat de kilo's nog een beetje weg blijven! :) Je eet en je eet gezond en met de baby gaat het goed, geen zorgen om maken dus!!
Mensen om je heen geven zo vaak (ongevraagd) commentaar...
Ik was bij mijn 1e zwangerschap 8kilo aangekomen, 5dagen na de bevalling was ik weer op mijn oude gewicht. Nu ben ik 3weken geleden bevallen (was aug uitgerekend, maar de kleine kwam al met 37wkn) Ik was dit keer 12kilo aangekomen en vandaag op de weegschaal gestaan, nog 2,9kg te gaan en dan zit ik weer op mn oude gewicht.
Ik krijg ook allemaal opmerkingen van 'hoe doe je dat toch?!' Eerlijk gezegd gaat t vanzelf....
Lekker genieten en je hoeft je iig geen zorgen te maken dat je straks moeite moet doen om weer op gewicht te komen ;-)
 
Hoi, ik ben een November mama. Ben nu 30+3 weken.

2 weken voordat ik wist dat ik zwanger was woog ik 73 kilo. Toen ik 8 weken zwanger was woog ik 66 kilo. (Heb niets gedaan aan sport en ook niet gelijnt.) Nu ga ik geregeld op de weegschaal staan omdat de vk mijn gewicht niet bijhoud. Nu weeg ik 70 kilo.
Ik eet en drink normaal, alleen zal het denk ik te maken hebben met het feit dat ik heel veel heb overgegeven tijdens de zwangerschap, en dat doe ik nu nog maar wel minder. Met de kleine is niks mis en hij groeit goed.
 
Terug
Bovenaan