A
Anoniem
Guest
inderdaad, kan me niet voorstellen mijn kindje om wat voor reden dan ook af te staan, zowel om financiële reden of als het niet gewenst was. Wij kijken veel naar Turkse nieuwszenders en daar hoor je nog regelmatig verhalen van baby'tjes die voor een moskee worden neergelegd. Terwijl ik dit opschrijf voel ik die brok in mijn keel!! Ik snap dat echt niet, zelfs als mensen een kind eigenlijk niet kunnen betalen, hoe kun je het dan op straat leggen? Voor ons was het realiteit dat kinderen niet vanzelfsprekend waren, t wilde niet lukken. Mijn schoonzusje is geadopteerd en haar zusje ook. Ik veel van haar ouders gehoord over hoe dat is gegaan en zo zijn wij eigenlijk op het idee gekomen om gewoon vast de procedure te starten. Het kan zo'n 5 jaar duren, een eerste adoptiekindje en de procedure kost in totaal duizenden euro's!! Jammer dat prijskaartje, want als dat er niet was, had ik er geen seconde over nagedacht! En zo zullen er ongetwijfeld nog velen zijn. Zo zonde, ouders die graag willen adopteren en kindjes heel veel liefde kunnen geven, maar bij ook die wens niet in vervulling kan gaan vanwege financiën. Maar goed, wij denken er nog over, alleen zijn nu nog te '"vol" van Emre.
groetjes Mie
groetjes Mie