Hoeveel kinderen?

dit is het 2e kindje wat ik op de wereld mag zetten.
voor nu zeg ik: ons gezinnetje is zo compleet,
maar moet eerlijk zeggen: ik weet niet wat de toekomst ons brengt.
ben pas 21 en mn vriend 28 dus wie weet.....

tussen onze meiden zit straks 2 jaar en 4 maanden

liefs, do
 
De een wil dr heel veel zeg maar en een ander is blij met eentje of twee.
Op het moment vind ik t wel best als alles goed gaat met eentje maar dr zou op den duur wel eentje bij komen,want t is dan wel leuk later zeg maar als eentje weg is heb je nog plezier aan de tweede.
Groetjes
 
Ook ik ben zwanger van ons 3e kindje!
Bij ons word het gezin nu ook compleet.
We hebben al een dochter (bijna 4) en een zoon (van 2 jaar). Ondanks dat ik ook nog jong ben (ben 27 als de 3e er is) weet ik wel dat het voor ons goed is zo. Ik kan ga nu bij de 3e zwangerschap extra genieten, omdat het echt de aller laatste keer zal zijn!

Groetjes, Anne
 
ik ben zwanger van onze 3de kindje,ik wou er altijd 2 , maar het bleef kribellen en mijn man vond het ook leuk om nog een kindje er bij. Zo hoe we er over nu denken, is het onze laatste zwangerschap. Hopelijk krijgen we een 3de gezonde kindje er bij en dan is onze gezinnetje kompleet. Ik probeer er nu meer van genieten , net zo als of het voor het laatste keer is
 
Zwanger van de tweede en wij wilde er altijd 3 (ik zelfs 4)maar omdat deze zwangerschap niet vlekkeloos verloopt.
Heb ik het gevoel dat ik dankbaar moet zijn voor 2 gezonde kinderen.
Dus vanuit deze mama nog geen definitief antwoord.
 
Hi,

Wij hebben onze eerste bijna 3jr geleden gekregen nadat ik heel snel zwanger was geworden. We wilden heel graag een tweede, dus ik had goede hoop. Na de bv was ik binnen 5 mnd weer zwanger, maar dat ging bij 10 wkn mis. Nu ben ik uiteindelijk (na 1,5 jaar aanmodderen) weer zwanger (5 wkn). Ik hoop dat het goed blijft gaan, want met 2 kindjes zou ons gezin mooi compleet zijn.

Veel succes allemaal!
 
Hi,

Wij hebben onze eerste bijna 3jr geleden gekregen nadat ik heel snel zwanger was geworden. We wilden heel graag een tweede, dus ik had goede hoop. Na de bv was ik binnen 5 mnd weer zwanger, maar dat ging bij 10 wkn mis. Nu ben ik uiteindelijk (na 1,5 jaar aanmodderen) weer zwanger (5 wkn). Ik hoop dat het goed blijft gaan, want met 2 kindjes zou ons gezin mooi compleet zijn.

Veel succes allemaal!
 
Terug
Bovenaan