hoeveel kindjes hebben jullie.

A

Anoniem

Guest
hallo
ik was wel eens benieuwd hoeveel kindjes jullie hebben. of dat het jullie eerste is.

ik heb een dochter van 22-09-2006 ze heet iris.

groetjes petra

hallo,
ik ben moeder van courtney 11jaar, justin 7 jaar, jaimie* had nu 5 jaar geweest en mijn jongste is jordan 3 jaar.
Dit is mijn 8ste zwangerschap.
groetjes

Hoi,

Voor mij wordt dit de eerste, dus voor mij is het allemaal nog heel erg nieuw. Wel spannend.

Groetjes Wendy

Dit wordt me 2e kindje, ik heb nog een geweldige dochter van net 2 jaar uit 27-11-2006

Groetjes Claudia

heey!
voor ons is het ook de eerste keer, en dus ook allemaal nog nieuw en spannend. maar al heel bijzonder ;)

Liefs Zoë

ik ben annemarie
heb een dochter van 09-09-1999 en een zoontje van 27-11-2006
dus dit is de derde mocht het allemaal gezond groeien
en dit is mijn 7e zwangerschap

heey claudia onze kids zijn opd ezelfde dag geboren leuk

groetjes

he wat een goed idee om hier verder te kletsen!!!!
Ik heb 2 kindertjes. Het zal straks echt superdruk worden want deze 2 zijn nog klein! Mijn dametje Lior is van 16 maart 2005 en mijn mannetje Milo is geboren op 14 augustus 2006. Ik weet nog niet precies wanneer ik ben uitgerekend omdat ik na mijn miskraam meteen weer zwanger ben geworden. Ik had rond 5 en een halve week een echo maar daar was nog geen hartslag op te zien dus ik weet nog niet precies wat en hoe.... SPANNEND!!!!!!! Heb 11 december weer een echo. Het is dus mijn 4e zwangerschap en hopelijk mijn 3e kindje!!!

Goed idee om hier verder te kletsen, is een stuk overzichtelijker.
Ik heb een zoontje van 25-09-2006 en ben nu voor de 6de keer zwanger.
Ik vind het nu nog wel spannend of het deze keer wel goed zal gaan. Gezien de kwaaltjes die ik nu heb denk ik het wel. Donderdag gaan we hopelijk naar een mooi klein mensje met kloppend hartje kijken.

groetjes Pukkie

Terug
Bovenaan