hoeveel kindjes hebben jullie.

Nog geen kindjes, dit is mijn eerste zwangerschap, erg spannend dus allemaal!!!

Ook voor mij is dit de eerste..... En misschien zijn het er wel twee... Sinds dat ik heel klein ben heb ik altijd gezegd dat ik een jongetjes tweeling zou krijgen "als ik later groot ben" .... tja, nog even wachten tot begin januari... dan weten we het zeker.....

Hoi,

Ik heb een dochtertje van 1 jaar (3-12-2007) en dit is mijn tweede zwangerschap.

Groetjes van Gea

hoihoi...
dit is mijn allereerste kindje en zwangerschap....superspannend en intens dus :D

liefs

Hoi!

Ik ben zwanger van ons tweede kindje, wij hebben al een dochtertje van ruim 2 jaar.

groetjes Liesje 9wk+6

Ik ben zwanger van de tweede. We hebben al een zoontje Abe van 29-01-2008. Hij is straks bijna 1 1/2 als de kleine geboren word. We merken wel dat niet iedereen even positief reageert, omdat het vrij snel op elkaar is. Ook al deel ik hun meningen helemaal niet heb toch steeds het gevoel dat ik me moet verdedigen. Hebben andere mama's daar ook last van?

x Malou

quote: llou reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-12-2008 07:48:24'));

Ik ben zwanger van de tweede. We hebben al een zoontje Abe van 29-01-2008. Hij is straks bijna 1 1/2 als de kleine geboren word. We merken wel dat niet iedereen even positief reageert, omdat het vrij snel op elkaar is. Ook al deel ik hun meningen helemaal niet heb toch steeds het gevoel dat ik me moet verdedigen. Hebben andere mama's daar ook last van?

x Malou

hoi malou,

je hoeft je helemaal niet te verdedigen hoor.Het is toch jullie geluk en jullie wens.Dat is toch het belangrijkste.Mensen hebben heel snel hun oordeel klaar...dat heb ik ook wel gemerkt in de jaren.Maar wat telt is dat het bij jullie welkom is en het zijn jullie keuzes.
Ik heb zelf tussen alledrie mn kids bijna 4 jaar verschil zitten, krijg ik ook vaak commentaar op....maar wij hebben dat niet bewust gedaan.In 2003 hebben wij een dochterje verloren, maar denk je dat ik dat ga uitleggen aan hun?NO WAY, het is mijn leven.

Ik vind het erg leuk dat ze zo vlot op elkaar zijn.Ik zelf en mn zusje schelen 16 maanden met elkaar en we zijn altijd onafscheidelijk geweest en hebben veel aan elkaar gehad en nog hebben we een sterke band.Ik heb ook nog een oudere zus en een broertje, maar de chemie tussen mij en mn zusje was en is geweldig.

heel veel liefs en geniet maar lekker van je zwangerschap en laat die anderen het lekker bekijken.

hoi Malou,

gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik vraag me altijd af waar mensen de moed vandaan halen om commentaar te leveren op iemand anders. het is jullie keuze en jullie wondertje dus ga je absoluut niet verdedigen, dat lijkt me juist een mooie tussentijd!
sterker nog, ik heb 2 collega's die als het meezit 2 kindjes in 1 jaar krijgen!!
Laat je niet gek maken en geniet van je wondertje!!!

liefs Sas

Terug
Bovenaan