Hoeveel kleding kochten jullie ongeveer?

<p>Heey,</p><p>dit wordt mijn eerste kindje maar ben benieuwd hoeveel kleding jullie in het begin hebben gekocht voor de kleine?</p><p>groetjes,</p>

Maatje 50 heb ik nooit veel gekocht omdat een gemiddeld kindje al 50cm is bij de geboorte maar ik heb vooral heel veel rompertjes en sokjes gekocht. Broekjes shirtjes en truitjes ze adviseren 6 setjes maar ik had er geloof ik wel 14 omdat ik 2 baby's had met reflux dus ik moest vaak verschonen 

Ik had toen hij geboren was 2 rompers maat 50, 2 Maat 56 en kleertjes 3 setjes kleding 50 en 2 setjes 56.
Mijn zoontje is ondertussen 4.5 maand en sommige maat 50 passen nu pas terwijl andere 62 nu passen ;)
Er zit zoveel verschil tussen de merken, niet normaal. Als je kleine baby verwacht kan je naar de 50 van noppies en sommige van Hema kijken.

Mijn dochter van 4,5 maand draagt nu maat 68!
Maar ik zou niet veel dingen in maat 50 kopen. Beide kinderen hebben dat maar 1 week aan gehad. Verder is mijn ervaring dat je veel in maat 62 krijgt van visite

Te veel... ;) 
Maar mijn baby was niet heel klein bij de geboorte, maar heeft echt wel 1,5 maand in veel maat 50 gezeten... dus de redenatie ze zijn vaak al 50cm bij de geboorte ging niet helemaal op.
(ja onze zoon was ook 50 cm en woog bij de geboorte 3710)... maar heeft echt een tijd in 50 gezeten...was in het begin zelf aan de ruime kant. Natuurlijk zit er verschil in merken. Vooral Noppies valt erg klein!

Terug
Bovenaan